1

45 6 8
                                    

Gözlerini açtığında karanlık ve sisli bir bir yol kenarındaydı. Küçük bedeni hafif ezilmiş,sarı tüylerinde kırmızı kan lekesi vardı. Kuyruğunu hareket ettirdikçe canı yanıyor,nefesi kesiliyordu. Yavaşça ayağa kalktı ve etrafına baktı.Patileri ıslak yola değdikçe ürperiyor,yürümesi zorlaşıyordu.O Im Changkyun'du. Tekrar insana dönüşmeye çalışan bir yavru kediydi.

Changkyun bilmediği bu yolda ilerlerken canı her acidığında tiz bir sesle miyavlıyor,yardım istiyordu.Biraz daha ilerledikten sonra karşısına birçok insanın olduğu bir yer çıktı,hemen insanların arasına daldı.

İnsanların bacaklarına sürtündü,yemek istemek için miyavladı.Fakat kimse onu umursamıyordu bile.Changkyun olduğu yere uzandı hemen,canının acısı dinmek bilmiyordu.Son kez kafasını koyduğu yerden kaldırdı,bu sırada bir insan ona çarptı.

Changkyun hemen ona çarpan kişiye baktı,yakışıklı,kibar görünümlü,beyaz tenli bir adamdı.Adam hemen diz çöktü,yavaşça kafasını okşadı Changkyun'un.Sonraysa yaralarına baktı.

-Merhaba kedicik,ismim Jooheon.Veterinerim,korkma benden.












Umarım güzel olur aklımda çok güzel düşünceler var.Hazır Monsta X yeni şarkı çıkarmışken ben yeni hikaye atayım dedim.Almanca yazacaktım ama vazgeçtim,umarım bu haliyle seversiniz.Oy verip yorum yapmayı unutmayın ❤️

honeyandhiscomb  🥺❤️

BABY KİTTY-JOOKYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin