2

32 6 10
                                    

Changkyun sebebini bilmeden güvenmisti bu adama.Yerinden hafifçe doğruldu ve Jooheon'un bacağına kafasını koydu.Canının acıdığını bir şekilde ona belli etmek istiyordu,birini bulmuşken onu hemencecik bıraksın istemiyordu.Jooheon Changkyun'a baktı,gülümsedi.O kadar güzel gülümsedi ki,Changkyun gülüşünün sadece kendisine ait olmasını istedi.Gülünce kısılan güzel gözlerini kendisi görmek istedi.Jooheon denilen bu adam her kimse,çoktan onu kendine bağlamıştı.

Changkyun ona o kadar odaklanmıstı ki karnına baskı yapıldığını bile arkadaki arabanın kornasını duyunca fark etti.Jooheon kucağına almıştı onu.Açlıktan dolayı midesinde bir ağrı vardı,Jooheon çok az bir baskı yapınca bu ağrı arttı,kendine hakim olamadan patisini Jooheon'un omzuna batırdı.Jooheon onu korkutmamak için elini hemen karnından çekti.Changkyun derince bir nefes aldı,rahatlamıstı.Hemen kafasını Jooheon'un boynuna gömdü,Jooheon ise sadece güldü.

Changkyun ciğerlerine Jooheon'un kokusunu dolduruyordu,erkeksi kokusu aklını başından almıştı adeta.Kokusunu daha da fazla içine çekmek için kendisini iyice boynuna gömdü Jooheon'un.Jooheon ise sadece gülüyordu.Arabaya gidip ceketinden siyah bir cüzdan çıkarttıktan sonra markete doğru ilerledi.Changkyun'u kucağından indirmeden önce,kedi mamalarının ve  oyuncaklarını olduğu bölüme geldi.Yaralarını acıtmamak için dikkatle indirdi kucağından.

-Patini sürdüğün her mamayı alacağım bebeğim,istediğin her şeye surtunmen yeterli.

Changkyun canının acısını umursamadan yerinde zıpladı.Çok bir sürü mamaya sürtündü,Jooheon kontrol ettikten sonra fiyatına bile bakmadan ne istediyse aldı.Changkyun Jooheon'u geride bırakıp oyuncakların olduğu yere gitti.Kendisi gibi sarı bir peluş civciv vardı.Changkyun sarıyı severdi,hemen oyuncakla oynamaya başladı.Jooheon yanına vardığındaysa hiç tereddüt etmeden o oyuncağı da alıp kasaya ilerledi.Dikkatlice Changkyun'u kucakladı tekrar ve kulağına fısıldadı;

-Benim bebeğim oyuncakları çok mu severmiş?








Bölümü uzatacaktım da vazgeçtim sıkılmazsınız umarım.İyi okumalar❤️

BABY KİTTY-JOOKYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin