14

19 4 14
                                    

Kihyun'un duydukları ağlamasına sebep olmuştu.Jooheon'un kendisini sevmesi kolay olmamıştı,ama zor da olmamıştı.

Jooheon dağılmış hissederken Kihyun onun karşısına bir melek gibi çıkmıştı ve istediğini elde etmişti.Hep kıskanıyordu Jooheon'u,yanındaki güzel çocuğu en çok.Gercekten herkesi kıskandıracak kadar mükemmel bir görünüme sahipti.İnce beli,zarif parmakları,küçük burnu..Changkyun mükemmeldi.

Kihyun'u görmüyordu bile Jooheon.Sevgilisinin güzelliği büyülemişti çünkü onu.Haklıydı da Jooheon,kendisinin de Changkyun kadar güzel bir sevgilisi olsa gözü görmezdi başkasını.Tek çaresiydi Changkyun'u yok etmek.

Şimdiyse bir hışımla klinikten çıkmış,arkasındaki Minhyuk'u umursamadan koşarak hastaneye doğru gidiyordu.

Changkyun...Jooheon'la karşılaşmamalıydı.

Jooheon son olanlardan sonra fazla hassas olacaktı Changkyun'a karşı.Bebeği her şeyin en iyisini hak ediyordu.Duymuştu onu,kedi bedeniyle seviyordu kendisini ve o da bunu hafife almayacaktı.Bu sırada abisi girdi odaya,kucağında Changkyun vardı.

-Sevgilini neden kovdun beyefendi sorabilir miyim?

-Soramazsın abi.Changkyun..Gel hadi.

-Cevap vermeden vermem Changkyun'u.

-İyi tamam,çok konuşuyordu başım şişti ben de kovdum.Oldu mu?

-Aynı şeyi Minhyuk'a denesem yaşama şansım sizce yüzde kaç?

-0 Hyungwon.

Abi kardeş aynı anda cevap verdiler bu soruya.Changkyun,Hyunwoo'nun kolundan kurtulmaya çalışıyordu.Hyunwoo kurtulmaya çalışan Changkyun'u yavaşça Jooheon'un yanına bıraktı.Changkyun sarılmaya çalıştı Jooheon'a.

-Çok özledim seni.

-Ben de Jooheon,çok korktum.

Birbirlerine gülümserken biri odaya girdi.Yüksek sesle bağırdı;

-Jooheon,bırak o kediyi!






Sizce kim olabilir?

BABY KİTTY-JOOKYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin