4

20 5 12
                                    

Jooheon korkuyla gözlerini büyüttü ve Changkyun'dan olabildiğince uzaklaştı.Changkyun Jooheon'un ondan korkup uzaklaştığını fark edince sessizce ağlamaya başladı.Bu kadar korkutucu muydu gerçekten?

Jooheon onun ağladığını hissedince yanına gitti.Mavi gözlerinden akan yaşları elinin tersiyle sildi.

-Sen konuştun mu az önce?

-Konuştum.

-Ama nasıl?

-Bunu daha sonra anlatayım olur mu?Çok yorgunum ben.

-Pekala Changkyun.

Changkyun Jooheon'un elini patisiyle tuttu ve kendine yaklaştırdı.Kqfasını avucuna yasladı ve bir süre Jooheon'un elinin sıcaklığını hissetti kendince.Kafasını avucuna sürtmeye çalışınca Jooheon elini çekti.

Changkyun üzülmüştü buna karşı.Ama Jooheon ona gülümsedi ve boynuna minik bir öpücük kondurdu.Sonrasındaysa dolabına yöneldi.Üzerindeki kıyafeti çıkardı ve dolabından siyah tişörtünü aldı.Camın açık olduğunu fark edince Changkyun'un olduğu tarafa dönüp cama yöneldi.

Changkyun gözlerini Jooheon'un üzerinden alamıyordu.Jooheon onu görmezden gelip gözünün içine bakarak yavaşça giyindi tişörtünü.Sonra da gülümseyip yanına oturdu bebeğinin.

Kafasını biraz okşadıktan sonra elini geri çekti.Changkyun mutlu olmuştu,sevindiğini belli etmek amacıyla Jooheon'un boynuna zıpladı ve yalamaya başladı boynunu.

Jooheon gülümsedi ve onu boynundan aldı.Yatağını düzelttikten sonra uzandı.Eğilip Changkyun'u da göğsüne aldıktan sonra gözlerini kapattı.Changkyun kafasını tekrardan Jooheon'un boynuna gömdü ve o şekilde uykuya daldı.













Changkyun'u o şekilde hayal edince o kadar şirin oluyor ki.Tahmin etmesi zor değil o bebekliklerini.Beğendiyseniz oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ❤️

BABY KİTTY-JOOKYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin