6

25 5 28
                                    

Kihyun kapıdan içeri girince hemen gözü Jooheon'u aradı.Jooheon ise gözükmemek için merdivenlerde geriye ilerlemeye çalışıyordu.Kalçası acıyınca yerinde durdu.

-Sevgilim?

-Kihyun,hoşgeldin aşkım.

-O kucağındaki sarı şey ne Joo?

-Ne gibi duruyorsa o aşkım.

Jooheon eğildi ve Changkyun'un kulağına fısıldadı;

"-Sakın onun yanında konuşma bebeğim"

Changkyun sakince kafa salladı.Jooheon bileğinin acısını umursamadan kalktı ve Kihyun'un yanına gitti.Önce Changkyun'u koltuğa bıraktı,sonra sevgilisinin elindeki poşeti alıp masaya bıraktı.Kihyun kollarını boynuna sardı Jooheon'un,sonra da yanağına minik bir öpücük kondurdu.

-Kedileri sevmediğimi biliyorsun Jooheon.Neden onu buraya getirdin?

-O artık benimle kalacak.

Dönüp Changkyun'a baktı.Changkyun koltuğa uzanmıştı ve kendi kendine oyun oynuyordu.Bir yandan da onları dinlemeyi ihmal etmiyordu.

Kihyun sanki Changkyun'a inat ediyormuş gibi Jooheon'u dudaklarından öpmeye başladı.Jooheon ise sadece karşılık veriyordu.Yavaşça elini sevgilisinin beline dolayınca Kihyun öpücüğünü sona erdirdi.Gülümsedi ve masanın üstündeki poşeti aldı.

-Birlikte kahvaltı yaparız diye börek getirdim sana.Hem işe gitmeden önce iyice bi beslenmen gerek.Bu kedi de evdeyken hiçbir şey yemezsin sen,sürekli onu seversin.Koltukları da tırmalar,bak yarası da var.Of etrafı mahvedecek bu kedi.

-Kihyun,lütfen.Evlenene kadar bu evde benim sözüm geçecek çünkü burası bana ait.Evlenince sen de benim evimde kalacağın için söz hakkın olacak,o zaman istediğini söylemekte haklı olacaksın.Ama şuan Kihyun,buna karışma lütfen okur mu bebeğim?

Kihyun sadece kafasını sallamakla yetindi.Poşeti alıp mutfağa gitti,peşinden Jooheon mutfağa doğru ilerledi.

Changkyun,Jooheon'u bu şekilde kaptırmayı kabullenemeyeceği için Kihyun'un sinir olduğu her şeyi yapmaya karar verdi.Önce poşette duran mamalardan aldı ve paketi yırtarak açtı.Koltuğa dökülmesine özen göstererek sıçratarak yedi.Sonraysa tırnaklarını koltuğa geçirdi.En sona ise sırtındaki bandaj kalmıştı.

Changkyun sırtında birşey olmasından hoşlanmamıştı.Kendisini yalayarak temizleyen bir hayvan,kendisini temizleyecekken sırtındaki birşey olmasından nefret ederdi zaten.Bu yüzden koltuğa sürtündü.

Bant yavaşça sırtından çıktığı sırada,tişörtünü tam üzerinden çıkarmak üzere olan Jooheon salona geldi.Changkyun'u fark edince tişörtü tekrar giydi ve Changkyun'un yanına geldi.Changkyun sinirlendiğini hissediyordu,bunu belli etmekten de çekinmeyecekti.Sırtındaki bantı tamamen çıkarttığı sırada Jooheon elini uzattı Changkyun'a.Changkyun hemen tısladı Jooheon'a.

-Bebeğim hayır yapma lütfen.Bak Kihyun görürse çok kızar yeni temizlik yaptı zaten..

-Evini sevgiline mi temizletiyorsun Jooheon?

-Changkyun lütfen bunu sonra konuşalım hadi gel kucağıma.

Jooheon elini Changkyun'u kucağına almak üzere uzattığında Changkyun o anki sinirle Jooheon'un eline patisini geçirdi.Jooheon acıyla geriye çekildi.Bu sırada Kihyun gelmişti.

-Bu koltukların hali ne Joo?!

Changkyun zaferle gülümsüyordu içinden.Büyük bir sinirle Kihyun'a doğru döndü.Kızıl saçlı bir çocuktu Kihyun.Üzerinde beyaz bir gömlek vardı ve boynunda ise morluklar.

Yeni olduğu belli olan morluklar..















Evet şok edici bir şekilde bölümü çok uzattım 400 kelime oldu iyi okumalar❤️

BABY KİTTY-JOOKYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin