11

23 4 17
                                    

Kihyun yoğun bakımın önünde bekliyordu Jooheon'u.Bir kriz geçirdiğini söylemişlerdi ona,ne kriziydi bu anlamıyordu.Tek istediği bir an önce iyileşmesiydi.

Changkyun ise hala kalkamamıştı düştüğü yerden.2 gün geçse bile Changkyun artık kendisi için bir umut olduğunu düşünmüyordu.Kendini zorlayamıyordu bile.Yine o yolun ortasına düşmüş gibiydi,yanından geçen arabalar ve garip insanlar vardı.Yağmur yoktu,sevdiği insan yoktu ve yemek yoktu.Tek tesellisiydi Jooheon'un evinde beklemek.

Gözlerini kapattı son kez,birkaç saniye sonra kendisine yaklaşan birileri olduğunu fark etti.Sonrasında aynı kişi kucağına aldı onu.Jooheon diye düşünüyordu,gelmişti Jooheon'u.Kendini zorladı ve açtı gözünü.

Bu kişi Jooheon değildi,sadece Jooheon'a benzeyen biriydi.Belki de abisi.Changkyun topladı gücünü,patisiyle yüzünü okşadı adamın.Adam Jooheon gibi ensesinden tuttu onu ve cebinden bir anahtar çıkardı.

-Hyungwon,Minhyuk.Sanırım Jooheon'un söylediği kedi bu.Sen Changkyun'sun değil mi?

Changkyun cevap verip vermemek arasında kararsız kaldı.Jooheon onu tanıyorsa kendisine zarar vermeyeceğini düşünüyordu.

-Korkma hadi.Jooheon'un abisiyim ben.İsmim Hyun-woo.













Son Hyunwoo olarak yazsaydım soyad farkı olduğu için saçma olurdu.Shownu bence Jooheon'u andırıyor bu yüzden onu seçtim.Size öyle gelmeyebilir ama ben benzetiyorum tam bi abi kardeş gibiler.Ayrıca sürprizim var sizleree


Hikayeye Wonho'yu katacağım 🥳

Wonho Monsta X'ten ayrılsa bile benim için ayrılmadı bu yüzden onu da uzak tutmayacağım hikayeden.Umarım bir an önce gelir askerden kaslı bebek haberleri takip edemediğim için bu aralar fazla bir şey bilmiyorum kusura bakmayın lütfen 🥺❤️

MINHYUK

BABY KİTTY-JOOKYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin