Unicode:
မိခင်ဖြစ်သူရဲ့ လွဲမှားနေတဲ့ အတ္တမီးတွေကြောင့် ပျိုးထောင်မှုပုံစံ
ကွဲလွဲခဲ့ပြီး ဂုဏ်ရှိန်ပကာသနတွေကြားထဲ ယစ်မူးစေကာ
မိမိဘဝတစ်လျှောက် မိဘနှစ်ပါးရဲ့စကားတိုင်းသာ မိမိအတွက် အရေးပါပြီး ဘယ်အရာမဆို ငွေနဲ့ပဲ ဖြေရှင်းနိုင်သည်ဟု ထင်မှတ်နေသည့် အနာဂတ် CEO လောင်း ....
" နိုင်ခွန်ခ "အောက်ခြေလူတန်းစားက ဆင်းသက်လာပေမယ့် မိန်းမသား တစ်ယောက်ရဲ့ရှိသင့်ရှိထိုတ်တဲ့ ကိုယ်ရည်ကိုယ်သွေးတွေကို ပိုင်ဆိုင်ထားပြီး မာနတရားသာလျှင် မိမိဘဝရဲ့အဖော်မွန် အဖြစ်မှတ်ယူထားသည့် သူဆင်းရဲမလေး ....
" ခင်နှီးသွင် "လက်ညှိုးညွှန်ရာ ရေဖြစ်စေဆိုပြီးဆုတောင်းနှင့်ပြည့်စုံခဲ့ပြီး
လိုချင်တာမှန်သမျှ မရရအောင်ယူတတ်လေ့ရှိတဲ့ တဇွတ်ထိုး လိုတရသူဌေးသမီး ....
" သုန်နဒီ "အရွယ်တစ်ခုထိတိုင်အောင် နေလာခဲ့ပြီးမှ မိမိဆန္ဒအရ မွေးရပ် မြေကိုခွဲခွာ၍ အဒေါ်ဖြစ်သူရှိရာ မြို့နယ်လေးသို့ သွားရောက် နေထိုင်ခဲ့ပြီးနောက်ပိုင်း မိသားစုရဲ့ပစ်ပယ်ခြင်းကိုခံခဲ့ရတဲ့ အဆင်းရှိပြီး အချင်းမရှိတဲ့ သူဌေးသားလောင်း ....
" ခွန်းရောင်ကြယ် "" နိုင်ခွန်ခ " "ခွန်းရောင်ကြယ်" " ခင်နှီးသွင် " " သုန်နဒီ "
ဒီ ဝတ္ထုလေးကို ဇာတ်ကောင်လေးကောင်းနဲ့ ကျနော် ဖော်ကြူးထားပါတယ်ဗျ...
.. ဇာတ်လမ်းအကျဥ်းကိုတော့ သိပ် ပေါ်လွင်အောင် မရေးပြထားဘူးနော်...
ဒါမဲ့ အပိုင်း တစ်ပိုင်းချင်းဆီတိုင်းမှာ ပေါ်လွင်စေနေအောင်လို့တော့ ကျနော် တက်စွမ်းသလောက် ကြိုးစားထားပါတယ်ဗျ..
.... ချစ်သည်.. ချစ်၍... ချစ်တာထက်ပိုသော်.... ဝတ္ထုလေးကို အားပေးကြပါအုန်းနော်...
အမှား များစွာရှိခဲ့ရင်လည်း စာရေးသူ အသစ် လေးမို့ နားလည်ခွင့်လွှတ်ပေးပြီး ထောက်ပြပေးကြပါအုန်းနော်....Zawgyi:
မိခင္ျဖစ္သူရဲ႕ လြဲမွားေနတဲ့ အတၱမီးေတြေၾကာင့္ ပ်ိဳးေထာင္မႈပုံစံ
ကြဲလြဲခဲ့ၿပီး ဂုဏ္ရွိန္ပကာသနေတြၾကားထဲ ယစ္မူးေစကာ
မိမိဘဝတစ္ေလွ်ာက္ မိဘႏွစ္ပါးရဲ႕စကားတိုင္းသာ မိမိအတြက္ အေရးပါၿပီး ဘယ္အရာမဆို ေငြနဲ႕ပဲ ေျဖရွင္းနိုင္သည္ဟု ထင္မွတ္ေနသည့္ အနာဂတ္ CEO ေလာင္း ....
" နိုင္ခြန္ခ "ေအာက္ေျခလူတန္းစားက ဆင္းသက္လာေပမယ့္ မိန္းမသား တစ္ေယာက္ရဲ႕ရွိသင့္ရွိထိုတ္တဲ့ ကိုယ္ရည္ကိုယ္ေသြးေတြကို ပိုင္ဆိုင္ထားၿပီး မာနတရားသာလွ်င္ မိမိဘဝရဲ႕အေဖာ္မြန္ အျဖစ္မွတ္ယူထားသည့္ သူဆင္းရဲမေလး ....
" ခင္ႏွီးသြင္ "လက္ညွိုးၫႊန္ရာ ေရျဖစ္ေစဆိုၿပီးဆုေတာင္းႏွင့္ျပည့္စုံခဲ့ၿပီး
လိုခ်င္တာမွန္သမွ် မရရေအာင္ယူတတ္ေလ့ရွိတဲ့ တဇြတ္ထိုး လိုတရသူေဌးသမီး ....
" သုန္နဒီ "အ႐ြယ္တစ္ခုထိတိုင္ေအာင္ ေနလာခဲ့ၿပီးမွ မိမိဆႏၵအရ ေမြးရပ္ ေျမကိုခြဲခြာ၍ အေဒၚျဖစ္သူရွိရာ ၿမိဳ႕နယ္ေလးသို႔ သြားေရာက္ ေနထိုင္ခဲ့ၿပီးေနာက္ပိုင္း မိသားစုရဲ႕ပစ္ပယ္ျခင္းကိုခံခဲ့ရတဲ့ အဆင္းရွိၿပီး အခ်င္းမရွိတဲ့ သူေဌးသားေလာင္း ....
"ခြန္းေရာင္ၾကယ္"" နိုင္ခြန္ခ " "ေရာင္ခြန္းသ" " ခင္ႏွီးသြင္ " " သုန္နဒီ "
ဒီ ဝတၳဳေလးကို ဇာတ္ေကာင္ေလးေကာင္းနဲ႕ က်ေနာ္ ေဖာ္ၾကဴးထားပါတယ္ဗ်...
.. ဇာတ္လမ္းအက်ဥ္းကိုေတာ့ သိပ္ ေပၚလြင္ေအာင္ မေရးျပထားဘူးေနာ္...
ဒါမဲ့ အပိုင္း တစ္ပိုင္းခ်င္းဆီတိုင္းမွာ ေပၚလြင္ေစေနေအာင္လို႔ေတာ့ က်ေနာ္ တက္စြမ္းသေလာက္ ႀကိဳးစားထားပါတယ္ဗ်..
.... ခ်စ္သည္.. ခ်စ္၍... ခ်စ္တာထက္ပိုေသာ္.... ဝတၳဳေလးကို အားေပးၾကပါအုန္းေနာ္...
အမွား မ်ားစြာရွိခဲ့ရင္လည္း စာေရးသူ အသစ္ ေလးမို႔ နားလည္ခြင့္လႊတ္ေပးၿပီး ေထာက္ျပေပးၾကပါအုန္းေနာ္....