Dipnot; Kendinden küçük olsa da ün kazanmış kişilere resmi yerlerde Bay/Bayan diye hitap ediliyor.
"Bu dizi setinden ayrılmak istiyorum."
Wilhelm, yapımcının yanına gelmiş ve bunları demişti.
"Bay Wilhelm? Ne diyorsunuz?"
"Lütfen, Bay Swiet. Okuluma daha fazla önem vermem gerek."
"Biz zaten size özel dersler veriyoruz Bay Wilhelm."
"Ama ben okul hayatı yaşamak istiyorum. Ve siz de farkındasınız. Dizinin reytingleri düştü. Hem başrolde değilim."
"Bay Wilhelm., sizinle imzaladığımız bir sözleşme var."
"Evet var, 6 aylık bir sözleşme. Farkında mısınız bilmiyorum ama sözleşme de "Oyuncunun isteklerine önem verilecek." ve "Sözleşme süresi bittiğinde oyuncu diziden isteğiyle ayrılabilecek." yazıyordu. Ve bunun süresinin bitmesine çok az kaldı. Birkaç bölüm daha oynarım, ona göre senaryoyu düzenleyin."
"Peki bayım. Ama bu işlemin gerçekleşmesi için bir sürü senet imzalamanız gerekiyor. Bunu bilin. Ve aynı zamanda en az 4 bölüm oynayacaksınız. Biliyorsunuz ki 5 bölüm sonra sezon finali yapacağız. Sezon finalinde ayrılırsınız. Hayranlarınız buna çok üzülecektir."
"Hayranlarımla iletişimi kesmiyorum. Sadece oyunculuğa biraz ara vermek istiyorum."
"Tamam, bir şey olursa haber veririm."
"Teşekkürler. Görüşmek üzere Bay Swiet."
Binadan çıktı. Kapüşonunu kapatmış, yere bakarak gidiyordu. Tanınmaması gerekiyordu yoksa hayranları görüp ona saldırabilirdi. Ya da paparazziler.
Biraz daha yürüdükten sonra dört katlı binanın çatısından atlayan birini gördü. Tam adım atmıştı ki, genç düşmüştü. Koşa koşa yanına geldi. Yere diz çöktü, başının altına kolunu koydu ve yanağına birkaç kere dokundu. Kafasını yere vurduğu için kıpkırmızıydı.
"Beni duyuyor musunuz? Ses verin lütfen!"
Wilhelm korkmuştu. Çocuğun kıvırcık saçlarını eline dolamıştı. Cebinden telefonunu çıkardı ve yardım çağırdı. Aradan hemen sonra çocuğun cebinde bir şey olduğunu farketti. Bir nottu. Notta şöyle yazıyordu;
"Lütfen beni kurtarmayın, artık dayanamıyorum. Öleyim gitsin.
Zaten arkamdan ağlayacak biri yok."Wilhelm'in gözünden yaş geldi. Hiç tanımadığı bu çocuk için neden ağlıyordu ki?
"Ben ağlarım ama..." dedi hiç düşünmeden.
O sırada çocuktan anlamsız bir mırıltı geldi. Sanki yardım istiyordu. En azından Wilhelm öyle düşünüyordu.
Ambulans gelince Wilhelmyavaş ve nazikçe onu yerden kaldırdı. Biraz ağırdı ama bunu hissetmedi bile. Dizilerde oynadığı roller gereği güçlenmişti. Görevliler çocuğu sedyeye koydular ve sedyeyi de arabanın içine koydular. Wilhelm da ön koltuğa yakını olarak geçti.
Hastaneye gittiler.
Aradan birkaç saat sonra Wilhelm, çocuğun ayak ucunda, uyanmasını beklerken çocuk uyandı.
Genç çocuk uyandığı an gördüğü ilk şey Wilhelm'in dünyadan daha güzel olan gözleriydi. En azından çocuk öyle düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyadan Daha Güzel | Young Royals
FanficSimon, kendi halinde yaşayan bir çocuktur. Bir gün, en ünlü oyunculardan biri olan Wilhelm ile karşılaşır. Ve hikayeleri başlar... 5.01.2023 - (Diziden tamamen bağımsızdır.)