2.Bölüm | Güzel Gözlü Çocuk

190 15 10
                                    

"Sen de kimsin? Neredeyim ben?" Daha yeni uyandığından sarhoş gibi mırıldanıyordu.

"Dinlenmelisin. Sonra açıklarım."

"Ona ne oldu?" Kaşlarını çatmış,üzgünce Wilhelm'e bakıyordu. Wilhelm olayı idrak edemedi.

"Kim?"

"Arden'e?" Söylerken gözünden bir yaş düşmüştü. Hatırladığı en son şey,hoşlandığı çocuk Arden'e çiçek vermesi ve Arden'in çiçeği ayağıyla çiğnemesiydi.

Wilhelm üstelemedi. Daha sonra öğrenirdi.

"Gözlerini kapat, dinlenmelisin."

Çocuk gözlerini yumdu. Aklından bir film şeridi gibi olaylar geçti.

Aşağı atlaması ve beyin kanaması geçirirken güzel gözlü çocuğun gelmesi...

Bu kadar hatırlıyordu ama bu bile kalbinin hızlanmasına neden oldu. Şimdi ne olacaktı? Bu hastaneden çıktıktan sonra yine yalnız başına mı olacaktı? Korkuyordu. Daha tanımadığı ama bir yerlerden hatırlıyor gibi olduğu bu adamın yanında kalmasını istiyordu.

"Yanımda kal."

Wilhelm afalladı. Lakin çocuğun bu isteğini reddetmedi.

Aradan saatler geçti.

Çocuk uyudu,uyandı. Kafasını çevirdiğinde yandaki koltukta adamın uyuduğunu gördü. Ve beyninde fişekler çaktı.

Bu adam ünlü oyuncu Wilhelm'a benziyordu!

Yutkundu, bu gerçekten olabilir miydi? Bunları düşünürken adam uyandı.

Çocuk sordu.

"Adın ne?"

Wilhelm göz kapaklarını yeni araladı, kendine gelmemişti henüz. Olanları idrak edince kendine geldi.

"Efendim?"

Genç bir daha tekrar etti.

"Adın ne?"

Wilhelm düşündü. Acaba tanıyacak mıydı kendisini?

"Adım Wilhelm."

Çocuğun gözleri ışıldadı. Bir anda kalkar gibi oldu ama kolları acıdı.

"Sen gerçekten o ünlü oyuncusun!"

Wilhelm içinden "Böyle olacağını tahmin etmiştim." dedi.

"Beni kurtardığın için teşekkür ederim. Sana bir gerçek söyleyebilir miyim?"

Wilhelm kaşlarını çattı  ve evet dercesini başını salladı.

"Gözlerin gerçekte daha güzelmiş güzel gözlü çocuk."

Dünyadan Daha Güzel | Young RoyalsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin