Wilhelm çatık gözlerle Martin'e baktı, dudaklarını okuduğu kadarıyla "Seni öldüreceğim!" diyordu Martin'e.
"Bak, Simon. Sana yardım ettim, çünkü ölüyordun. Korktum, gözümün önünde ölmeni istemedim. Sana yardım etmek istedim. Peşimde dolanan paparazziler yüzünden haberlere düştüm. Arkamdan türlü türlü iftiralar atıldı. Lakin ben eşcinsel falan değilim. Bir sevgilim vardı, seni kurtardığım için onu kaybettim. Lütfen kafandan çıkar, senden hoşlanmıyorum. Eşcinsel olabilirsin, buna karışmaya hakkım yok ama ne olur bana ilgi duyma."
Simon, Wilhelm'in yaptığı bu itiraftan sonra şaşırmıştı. Gerçi, ne bekliyordu ki? Ünlü biri, birini kurtardı diye eşcinsel mi olacaktı? Sustu, surat astı ve dediği tek şey "Sevgilinden seni ayırdığım için özür dilerim, böyle bir niyetim yoktu." oldu.
Martin ise içinden "Yalan" diyor ve gülümsüyordu. Ama bunun Wilhelm'in bilmesine gerek yoktu, eğer bunu bilirse Simon'a zarar verebilirdi. Lanet olası eski arkadaşını çok iyi tanıyordu. İçinden "Şimdi ne olacak? Wilhelm, Simon'dan nefret mi edecek; yoksa ondan mı hoşlanacak? " diye geçirdi.
______________________________________
Wilhelm, niye böyle yapıyorsun demek istiyorum ama bir yere kadar da haklı ya. Ben de biri yüzünden sevdiğim kişi benden ayrılsa ona karşı bu tarz bi konuşma yaparım.
Simon, umarım alınmazsın. Korkuyorum, kendine zarar vereceksin diye. (Arkadaşlar hikayeyi ben yazsam da bir yere kadar gerçekten Simon benim yazdığım bir karakter olmaktan çıkıyor, ben sadece diyalogları yazıyorum ama onun hisleri bile konuşmalarına yansıyor. Tuhaf bir şey, yazan birileri de yaşamıştır. Hikayeyi yazar değil, karakterler yönetiyor. Ana tema aynı ama gidişat biraz farklı.)
Yeni Bölüm atmaya çalışıyorum, bölümler kısa olduğu için yarım saatte bitirip atıyorum. Şunu söyleyebilirim; ya bir günde bir bölüm,ya da iki günde bir bölüm olarak gelecek. Ben de yoğunum. Yazdığım ve Temmuz'a kadar tamamlayıp basıma göstermeye çalıştığım bir kitabım var. Derslerim agır, fazla kursum var. Umarım anlarsınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyadan Daha Güzel | Young Royals
FanfictionSimon, kendi halinde yaşayan bir çocuktur. Bir gün, en ünlü oyunculardan biri olan Wilhelm ile karşılaşır. Ve hikayeleri başlar... 5.01.2023 - (Diziden tamamen bağımsızdır.)