"Simon Eriksson'un hastaneden çıkış kaydı yapılmıştır. Eşyalarını toparlayıp çıkabilirsiniz."
Hemşirenin söyledikleriyle Martin, Simon'u yataktan kaldırmış ve eşyalarını alıp bir çantaya sıkıştırmıştı. Simon'un mutsuz ruh hali, davranışlarına da yansımıştı.
Martin, Simon'a "Biraz mutluluk lütfen! Sonunda bu yabancı hastane odasından çıkıyorsun!" diye moral vermeye çalışırken Simon, Martin'e ters bir yüzü ifadesiyle bakıyordu.
"Nereye gideceğim kim bilir? Kız kardeşimin yanına gidip ona yük olmak istemiyorum..."
Martin gözlerini şaşkınlıkla açtı.
"Senin kız kardeşin mi var? Bizim niye bundan haberimiz yok?"
"Hastanede olduğumu öğrenip geleceğini düşünmüştüm. Geldiğinde öğrenirsiniz diye söylemedim ama gelmedi... Sevgilisiyle beraber kalıyorlar, büyük ihtimalle tatile gittiler."
Wilhelm, "İnstagram'ındaki kız, kardeşin ve yanındaki erkek de sevgilisi miydi yoksa? Ben arkadaşların olduğunu düşünmüştüm." dedi.
"Arkadaşmış, o sevgilisinin suratını dahi görmek istemiyorum ama her kardeşimin yanına gittiğimde onu görmek zorundayım çünkü ikisi birbirinden ayrılmıyor hiç."
"Tamam Simon, buluruz sana kalacağım güzel bir yer. Dert etme onu, bak burada ben varım, Wilhelm var."
Simon acıyla gülümsedi. "Sizin evinizde kalmam sadece sizin itibarınızı zedeler, değil mi Wilhelm..?"
Wilhelm dudaklarını hafifçe ısırarak "Öyle deme Simon, boşver sen şunları. Onların tek derdi para, insanların hislerini umursamıyorlar. Onlar bizi umursamıyorsa, biz de onları umursamayız. Kısasa kısas." dedi. "Ayrıca," diyerek Wilhelm koluna Simon'un kafasına koydu ve "bu kıvırcık kafayı bırakamam ben." diyerek Simon'un saçlarını dağıttı.
Martin, "Wilhelm çocuğa bir soğuk, bir sıcak davranıyor. Anlamıyorum ya, benim salak arkadaşım işte. Simon'u üzerse ben de onu fena üzeceğim ama farkında değil." diye iç geçirdi.
"Her neyse gençler! Hareketlenin, sonunda çıkıyoruz!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyadan Daha Güzel | Young Royals
FanficSimon, kendi halinde yaşayan bir çocuktur. Bir gün, en ünlü oyunculardan biri olan Wilhelm ile karşılaşır. Ve hikayeleri başlar... 5.01.2023 - (Diziden tamamen bağımsızdır.)