10 Ч. "В Німецькій лікарні"

68 4 0
                                    

Приїхали вони до найвеликої лікарні в столиці.
–  Kannst du alleine gehen? (Ти у змозі йти сама?)- Берлін.
– Ja!
Вона вийшла з авто, а Берлін сів за кермо і поїхав у будівлю керувальника країни.
Як тільки увійшли до лікарні, лікарі та пацієнти відходили в бік наче цар йде. А як їм бути по іншому, бо Німеччина рятував багато людських життів, навіть якщо шансів на щасливе майбутнє не було.
Зайшли вони до особливої кімнати, де керівник державою хворів, лікував пацієнтів.
– Сідай на ліжко.
Заговорив він її мовою.
Мовчки слухняно сіла.
– Розкажи, що трапилося?- 🇩🇪.
Вона розповіла все на чисту, навіть не разу не збрихала, бо чула про нього, якій він добрий.
– Ммм, це багато, що каже!- 🇩🇪.
Він прислонив кість до її лобу, потім почав розглядати рани.
– Ще є десь рани?- 🇩🇪.
Невпевнено показала свої крила.
– Оу, тут в тебе перелом, ще температура трішки вище норми й рани на тілі. Але й не з таки зустрічався!- 🇩🇪.
Німеччина не тільки гарний лікар, ще гарний психолог. Він пішов за спиртом, ватою і бинтами. Україна же захотіла розслабитися і лягла повністю на двух спальне ліжко. Ліжко таке м'яке наче лежиш на хмарах.
Поляк разом с містами й столицею шукали дівчину по всій країні.
– Де вона може бути?- 🇵🇱.
– Хм...  Якщо її тут в країні нема, то це каже лише те, що вона закордоном.-  Київ. 
Німець тим часом прийшов з усім необхідним. Він почав натягувати на руки резинові перчатки – це сильно заставило хвилюватися дівчині. Лікарів, якщо чесно Юкі  не любила, не те що б боялася, а просто не любила.
– Ти боїшся лікарів?- 🇩🇪.
– Просто не люблю...
Він взяв дещо і дав їй.
– Солодке? Навіщо мені?
– Щоб їсти. Вони дуже смачні, у мене є ще три. Вони будуть слугувати тобі, як відволікаюче, поки я буду лікувати твоє крило.- 🇩🇪.
– Danke schön! (Дякую!)
Німець посміхнувся у відповідь. Поставив стілець поряд з ліжком.
– Повернись до мене спиною та розправ крила, потім просто не рухайся,але можеш їсти цукерки на паличці 🍭. 

"Сусід" Where stories live. Discover now