Evet cok uzun sürmeden yeni bölümm. Umarım hikeye hosunuza gider. Tamamen kendimden esinlenerek yazıyorum bu yüzden nasıl gidiyor emin değilim. Umarım severek okursunuz. Bugünün şarkısı ise üstte gördüğünüz şarkı. Dinleyerek okuyabilirsiniz.
____________________________Annem gelene kadar bende yemek hazırlamaya koyuldum. Tabi öncesinde markete gidip eksikleri tamamlamam gerekiyordu. Sadece telefonumu ve cüzdanımı alıp cıktım. Montumu bile almamıstım. Hava cok da soguk değilmiş.
Markete girip biraz sebze aldım. Yoğurt, ekmek, peynir ve yağ falan filan iste. O sırada kulağıma tanıdık bir ses işittim.
"Felix gerçekten gördüm. Markete girdi."
"Minho yok işte. Neden boşuna umutlandırıyorsun ki beni?"
SHİT! Cidden burada olamazdı değil mi? Bu bir hayal falan olmalıydı. Bir an önce marketten cıkmalıydım.
Ellerim buz tutmustu. Kalp atısım tavan yapmıstı. Elimdekileri bırakıp derhal oradan uzaklasacaktım. Öyle de yaptım. Marketten cıktım ve biraz daha uzaktaki bir markete dogru yol aldım. Yolda Seung'u aradım.
"Seung. Az önce olanların gerçek olmadıgını söyle lütfen bana."
"Jeong iyi misin? Sakin ol bi. Nefes nefese kalmışsın. Ne oldu az önce?"
"Lix. Burda. Az önce aynı marketteydik. Sesini duydum. Yanında da Minho diye biri vardı. Seung ben hiç iyi değilim. Sakinleşemiyorum. Ne yapacagım??"
"Tamam anladım. Konum at yanına gelecegim."
"Tamam. Teşekk-"
"Şş. Hadi konum."
"Tamam atıyorum."
Telefonu kapatıp hemen konumumu yolladım. Bizim evin yakınlarında bir parkta Seung'u beklemeye basladım. Nolur hemen gelsin. İhtiyacım vardı ona.
Yaklasık 15-20 dakika kadar sonra Seung geldi. O gelene kadar aglamaya baslamısım bile. Aglamak artık benim için o kadar normallesmisti ki farketmiyordum bile.
Seung beni öyle görünce kosa kosa gelip sarıldı. Hicbir sey söylemedi. Sadece sarıldı. Kızmadı. Sadece sarıldı. Bu özelliğini cok seviyordum. Benim neye ihtiyacım oldugunu anlıyor ve ona göre davranıyordu.
Seung ile o gün uzun uzun konustuk. Uzun zaman sonra kendimi acıyordum. Beni dinledi ve ne olursa olsun yanımda olacagına söz verdi. Ve istediğimi yapmakta özgür oldugumu söyledi. "Doğru veya yanlış hiç farketmez. Kötü veya iyi. Her ne yaparsan yap seni yargılamayacagım. İnsanların bu hayatta hata yapmaya da ihtiyacı vardır. Yanlıs yapmadan dogruyu bilemezsin. Düşmeden kalkamazsın. Ve eğer düşersen sana her zaman uzanan bir el olacagını bil." dedi. Ve beni kaldırdı. Teşekkür edercesine gülümsedim ve sarıldım.
Beraber markete gittik. Alacaklarımı aldım ve eve döndük. Destek olmak için gelmek istedi. Reddetmedim. Beraber yemek hazırladık. Şarkı açma teklifi sundu. Telefonumu alıp playlistime girdim.
K.-Cigarettes After Sex açtım. Seung döndü gülümsedi. "Severim bu şarkıyı. Sende mi seviyorsun?"
"Evet. Çok severim. Benim için baş harfi farklı ama." Benim için F. idi.
Seung bir şey diyemedi. O da benim için çok üzülüyordu. İlk basta beni iyileştirmeyi denedi ama başaramadı. Bu yüzden böyle olmayı kabullendi.
Akşam annemle beraber yemek yedik. Anneme olanları anlattım. Seungmin'e çokça teşekkür etti. Ve asla duymak istemeyeceğim bir şey söyledi.
"Sanırım Felix bizim mahalleye taşınmış. Öyle duydum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ineffable-Jeonglix
FanfictionDemek ki sende sözünü tutamıyorsun. Olsun. Bizim hikayemizde buraya kadarmış. Yaşattığın güzel zamanlar için teşekkür ederim. İlk ve tek sevgilim. [angst] #1 ineffable🙏🏻