3

241 32 20
                                    

Selamm. Yeni bölüm için biraz beklettim sizi ama umarım beklemenize değmiştir. Bugünün şarıkısı yukarıda. Şarkıları elimden geldiğince bölüme uygun seçmeye çalışıyorum. Umarım severek okursunuzz.
_________________________

Günaydın. Sabah mı olmuştu? Ne ara? Sabaha kadar yatakta dönüp durmuştum. Bedenen uyuyordum ama zihinsel olarak kesinlikle uyumuyordum. Sürekli bir şeyler düşünüyordum. Kafayı yeme noktasına gelmiştim. Yatakta doğrulup saate baktım. Sabah 8 idi. Çok da erken sayılmazdı. Haftasonu için belki de erken sayılabilirdi. Yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkamak için banyoya geçtim. Ordan da mutfağa.

Kendime kahvaltı hazırlayacaktım. Annem iş için erkenden cıkıyor cünkü. 2 yumurta aldım. Omlet yapmayı düşünüyordum. Yumurtaları çırptım. Pişirdim. Domates ve olmazsa olmazım zeytini cıkardım. Bir de peynir. Gayet ideal bir kahvaltıydı.

Odama geçmeden önce duş almaya karar verdim. Ilık bir duş iyi gelebilirdi.

Duştan cıktıktan sonra yatağımı toparlayıp telefonu elime aldım.

Seung'dan 1 yeni mesaj

Bildirimini gördüm. Üstüne tıkladım. Keşke tıklamasaydım.

"Jeong sana kötü bir haberim var. Duyduğuma göre Felix bizim sınıfa gelmekte ısrarcıymış. Sanırım geliyormuş da. Gerçekten bu çocuğun amacı ne?" OF!

Neden yapıyordu ki bunu? Acaba şu Minho denen çocuk bizim sınıfta olabilir miydi? Bizim sınıfta Minho diye biri olmadığına eminim ama belki de gerçek adı farklıdır hm?

Ne diyorum ben ya. Nasıl olabilir ki? Biri niye kendine takma isim bulsun? O zaman başka arkadaşı vardı. Yoksa niye gelsin ki?

Seung'a aklımdan geçenler hariç bir cevap yazdım. Sonra instagrama bir göz atma kararı aldım. Normalde instayı cok sık kullanan biriyim ama su sıralar pek girmiyordum. Girer girmez ana sayfama Felix'in bir postu düştü.

lee_lix: Good night:)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

lee_lix: Good night:)

minho_lee: Sanada iyi geceler Lix.
↪️lee_lix: Bana Lix demiyorduk değil mi:)?
↪️minho_lee: Pardonn.

İyi gecelermiş. Senin yüzünden iyi geçebiliyor ya sanki. Bir de Lix denmesini istemiyormuş. Bir tek ben derdim ona. Demek ki bu kadar sevmiyor artık. Neyse ne umrumda değil.

Kalbim kırıldı. Bu kadar cabuk bitemezdi her şey. Madem bitebiliyordu. Bende meden bitmiyor hala. NEDEN?

Al işte durduk yere her şeyden bir anlam çıkarmaya başlamıştım. Bunun sonu hiç iyi değildi.

Uyuyakalmışım. Kalktığımda saat 13.32 idi. Seung'dan cevapsız aramalar vardı. Çok endişelenmemiştir umarım. Geçtiğimiz ay olanlardan sonra biraz güçtü bunu söylemek. Seung'u arayacakken kapı çaldı. Ayaklanıp kapıyı açtım.

Ineffable-JeonglixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin