Final bölümüyle karşınızdayım. Umarım beğenmişsinizdir fici. İyi okumalar. Bu arada şarkı tam uyuyor sanırım. Özellikle de "I can't be your friend, can't be your lover
Can't be the reason we hold back each other from falling in love
With somebody other than me" kısmı.
________________________Felix yine beni kendine çekmeyi başarmıştı. Fakat benim tahammülüm yoktu. Beni seviyor muydu sevmiyor muydu öğrenmem lazımdı.
Felix
felix
bir şey konuşmalıyız
önemli.evet
dinliyorumbeni seviyor musun? sevmiyor musun?
ne anlamda olduğunu söylememe gerek yok sanırımyani
seviyorsun yani
yani evet
ama uzaktan sevmek en iyisibeni istemiyor musun
hayır onunla alakası yok
ben aşka küstüm
senden sonra belki düzelirim diye birini sevmeye çalıştım ama ağzıma sıçtıbirini mi sevmeye çalıştın
seni unutabilmek içindi üzerime gelme lütfen zaten olmadı yapamadım
anladım
kimdi peki bu kişihyunjin
hwang hyunjinanladım
peki madem sen uzaktan sev
bende hallederim bir şekildeneyi
bende seni seviyor gibiyim ama
ah anladım
böyle olması benim için daha iyi üzgünümsorun değil
görüşürüzgörüşürüz
Hyunjin ha? Arkadaşımdan mı hoşlanmaya çalışmıştı? Tamam ben kendimi kapattıktan sonra pek konuşmadık ama aynı okulda aynı çevre içindeydik. Özellikle de Felix ve ben sevgiliyken çok sık vakit geçirmiştik. Ayrıldıktan sonra da bana çok destek olmuştu. Hyunjin'in onu reddettiğine emindim. Yoksa niye aşka küssün?
Seung'dan rica edip Hyunjin'e bu konuyu sordurdum. Benim aksime onlar hala konuşuyordu. Ve tahmin ettiğim gibi çıktı. Hyunjin onu reddetmiş. Eh o zaman napalım biraz daha zaman.
Aradan zaman geçiyordu. Ben Felix'i seviyordum yine. O ise gördüğü yerde benden uzaklaşıyor. Yüzüme bakmıyordu. Bu mu seviyor hali cidden? Dayanma gücüm kalmamıştı.
Eski halime dönmüştüm yine. Sessizleşmiştim. 1 hafta boyunca doğru düzgün yemek yememiştim. Kendimi suçlamaya başlamıştım yine. Ayrıldığım için. Geceleri hep ağlayarak geçiriyordum. Ne Chang ne Ji ne Seung düzeltebiliyordu beni. İzin vermiyordum. Çöküşteydim. Çıkmak istemiyordum.
Sanaldan hala konuşuyorduk ama. Sanki çok yakınmışız gibi. Onu gördüğümde kötü ise endişelenip yazıyordum hemen. Moralini düzeltmeye çalışıyordum. Bir yandan snapleşiyorduk da. Aslında böyle biraz iyi gibiydi. Her ne kadar seviyor olsam ve yine acı çekiyor olsam da.
Bir anda konuşmayı kestik. Artık evin etrafında da görmüyordum onu. Ne yapmaya çalışıyordu hiç anlamıyordum amk. Cidden delirecektim. Geçen 1 hafta içinde sırf Chang, Seung ve Ji için zar zor toparlamıştım kendimi. Benim yüzümden çok üzülnüşlerdi.
Zaman yine geçiyordu. Biz uzaklaşıyorduk birbirimizden. Bende bırakmıştım artık. Daha çok bizimkilerle vakit geçirip onlara vakit ayırıyordum.
Konuşmuyor olsak da hala snapleşiyorduk. Bir gün attığı bir snap düşünmeme sebep oldu. Olmazlara İnat şarkısını paylaşmış ve üstüne de "oldu🙃" yazmıştı.
Oturduğum yerden fırlayıp bizimkilere gösterdim snapi. Kesinlikle yeni biri vardı. Aklıma tek bir isim geliyordu ama anlam veremiyordum nasıl olduğuna.
Kafama çok takmamaya çalıştım. 2 gün sonra Seung gil de kahvaltı ederken Seung'a bir bildirim geldi. Hyunjin yazmış. Gerçi normaldi. Konuşuyorlardı zaten. Seung birden yüzünü buruşturdu. Hepimiz anlamaz gözlerle ona bakıyorduk.
"Noldu Seung?" soruyu soran ben olunca daha çok düştü yüzü. Sorgularcasına bakıyordum ona.
"Hyunjin ve Felix sevgili olmuşlar." ne? Tepki veremiyordum. Beklediğim bir şeydi ama üzülmüştüm.
"Ne?"
"Ne?" Ji ve Chang aynı tepkiyi verirken ben tepki veremiyordum. En sonunda konuşma kararı aldım.
"Anladım. Beklendik bir şeydi zaten."
"Emin misin Jeong? Üzülmedin mi?" Seung tanıyordu beni, üzüldüğümü anlıyordu. Ama kimseye söylemeyecektim üzüldüğümü. Bu konu böylelikle tamamen kapanabilirdi.
"Eminim. Üzülmedim. İyiyim ben." gülümsedim.
"Peki madem öyle olsun." Seung pek inanmış gibi değildi ama.
"Üzülme zaten sikik herif. Hani seviyordu seni amk. Sevgisini sikeyim onun." Chang bir türlü anlamıyordu. Hepimiz gibi. Ben gibi.
"Aman siktir et. Kimle çıkarsa çıksın. Seni haketmiyordu zaten." Ji bana destek çıkmaya çalışıyordu.
"Teşekkür ederim. İyiyim ben boşverelim onları. Sikimde bile değil." herkes kafasıyla onay verdi. Bizde kahvaltımıza devam ettik. İçimde buruk bir his vardı. Kırgınlık gibi hem o şerefsiz yüzünden ama en çok da Hyunjin'i arkadaşım olarak görmem ve sevgili olmalarından kaynaklıydı. Hem reddettiğin biriyle niye çıkardın ki?
lee_lix: seni seviyorum jinnie♡ @hwang.hyun
Hayırlı olsun Lix.
Bizim hikayemiz de bitermiş demek ki. Söz vermiştin oysa ki üniversite de bulacaktın beni. Hiç bırakmayacaktın. Yine okşayacaktın ellerimi. Hiç sevmediğim suratım için oluşturduğun albüme daha çok fotoğraf ekleyecektin. Saçlarımı okşayacaktın. Didişip kafalarımızı tokuştaracaktık yine. Belimden sarılacaktın bana. Çok güzelsin diyip utandıracaktın yine beni.Artık yapamazsın ama. Demek ki sende sözünü tutamıyorsun. Olsun. Bizim hikayemizde buraya kadarmış. Yaşattığın güzel zamanlar için teşekkür ederim.
İlk ve tek sevgilim.________________________
Evet final bölümüydü. Bitti. Bölüm iyi mi oldu emin değilim ama fazla uzatmak istemedim. Bu zamanlar benim için de çok hızlı geçmişti. Umarım severek okumuşsunuzdur. Görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ineffable-Jeonglix
FanfictionDemek ki sende sözünü tutamıyorsun. Olsun. Bizim hikayemizde buraya kadarmış. Yaşattığın güzel zamanlar için teşekkür ederim. İlk ve tek sevgilim. [angst] #1 ineffable🙏🏻