Herkese selaam. Biliyorum bölüm biraz geç geldi bunun için özür diliyorumm. Lütfen hemencecik bölümü okumaya geçin. Üstteki şarkıda benden olsunn.
_________________________________Sabah uyandığımda uzun zaman sonra kendimi iyi hissediyordum. Hepimiz dizi sonrası salon da uyuyakalmıştık. Kalktığımda mutfaktan sesler duydum. Seung yanımda hala yanımda uyuyordu. Annem olmalıydı. Seung'un üstünü örtüp mutfağa geçtim. Annem bize kahvaltı hazırlıyordu. Bende ona yardım ettim. "Jeongin gerçekten teşekkür ederim. Seni mutlu görmek beni o kadar mutlu etti ki. Umarım bu yüzün hep güler, seni hep gülerken görmek istiyorum." annemin konuşurken gözleri doluyordu. Çevremi bu kadar etkilediğimin farkında bile değildim.
Anneme sarıldım ve hepsinin geçeceğinin sözünü verdim. Beraber masayı hazırladık. Seung'u uyandırmaya gittim.
"Seung kalk hadii. Sana kahvaltı hazırladık."
"Ha ne?"
Gözünü ovalayarak uyandı cok tatlı görünüyordu.
Beraber kahvaltı ettik. Annem Seung ile daha fazla vakit geçirmemi bana iyi geldiğini söyleyip durdu.
Masadan kalkıp içeri geçtikten sonra telefonum çaldı. Arayan Jisung'du.
"Jeongin nerdesiniz? Hava çok güzel bugün. Voleybol oynama isteğimi durduramıyorum. Hadi bize gelin."
"Öyle mi? Olur birazdan orada oluruz. Görüşürüz."
Seung anlamayan gözlerle bana bakıyordu.
"Jisung aradı. Oraya gitmemizi istiyor. Hadi üstümüzü değiştirip gidelim."
"Hemen mi? Beni beklee."
Seung ile ışık hızında hazırlanıp kapıya çıktık. Kendimi çok iyi hissediyordum.
Jisung ile bulusup akşam altıya kadar voleybol oynamıstık.
"Jisung. Oglum hadi gelin size bir seyler hazırladım." annesi olmalıydı.
Hep beraber içeri geçtik. Ev düşündüğümden büyüktü. Annesi bize hazırladıklarını verdikten sonra baska odaya geçmişti.
"Eh. Anlatın bakalım. Ne var ne yok. Biraz daha yakından tanışalım." Jisung bizimle daha yakın olmak istiyor gibiydi.
Seung ile ufak bir göz göze geldik. Anlatmak istiyordum. Jisung nedenini bilmediğim bir şekilde güven veriyordu bana.
"2020 de ben birine ilk defa aşık oldum. İlk kez birine karşı böyle hissediyordum. Açıklayamıyordum bile nasıl hissettiğimi. Sonu kötü bitti ama. Red yedim. Boşuna üzülüp acı çektiğim için çok sinirlenmiştim. Seung ile de o sıralar tanışmıştık. İyi olmadığım zamanlardı. İyi niyetiyle yaklaşıp bana destek olmuştu. Bir başkasından daha hoşlanmam derken okuldan birine tutulmuştum. Ondan da red yedim. Bu sefer ki çok acıtmamıştı. Seung da yardım etmişti yine. Tam aşka küsmüştüm ki onu buldum. Lee Felix'i. Beni o kadar çok inandırmıştı ki aşka. Gerçekten sevildiğimi hissetmiştim. Sonra meğersem şerefsizin teki olduğu ortaya çıktı. Ağzıma öyle bir sıçtı ki bu sefer Seung bile yardım edemedi bana. Hala seviyor olmam ise daha çok acı veriyor bana. Ben neden bırakamıyorum ki onu?"
Sustuğumda ikiside gözleri dolu dolu bana bakıyordu. Jisung bir anda "Felix mi?" dedi başımla onayladım.
"Minhonun yanında dolaşan çocuk ha." diyip ellerini yere koyup arkaya doğru yaslandı. Derin bir nefes aldı. Ağlamamaya çalışıyordu.
"Noldu ki?"
"Minho. Eski sevgilim. Buralarda olduğunu duyunca koşa koşa gelmiştim."
"Ah. Anladım." Jisung da bende çok zor duruyorduk. Jisung hamle yaptı sarılıp ağlamaya başladık. Hıçkırarak ağlıyorduk.
Jisung'un bu kadar ne yaşadığını merak etmiştim.
"Çocuklar yapmayın ama böyle." Seung'un sesi titriyordu.
Ona baktım. Agzımı oynatarak "ağlama" dedim. Gülümsedi.
Telefonum çalıyordu. Arayan annemdi.
"Jeongin nerdesin? Hadi eve gel. Sana bir sürprizim var."
"Tamam anne. Geliyorum."
Seung ile beraber veda edip çıktık. Bir dahaki sefere Jisung neler olduğunu anlatacağına söz verdi.
"Jeongin nasılsın?"
"İyiyim. Gerçekten."
"Fotoğraf çekinelim mi??"
Gülümsedim. "Olur."
Yolda giderken mor kapılı bir ev vardı. Orada çekindik. Sonra da evlere dağıldık.
Annemin sürprizini de merak etmeye başlamıştım.
Evin önüne geldiğimde içeriden kalabalık sesler duydum. Bu kalabalık da neyin nesiydi?
______________________________
Evet biraz benim garip aşk hayatım girdi fice. Bilmiyorum nasıl oldu. Ama kendimden esinlendiğimi söylemiştim. Umarım beğenmişsinizdir ve beklemenize değmiştiirr. Görüşmek üzere..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ineffable-Jeonglix
FanfictionDemek ki sende sözünü tutamıyorsun. Olsun. Bizim hikayemizde buraya kadarmış. Yaşattığın güzel zamanlar için teşekkür ederim. İlk ve tek sevgilim. [angst] #1 ineffable🙏🏻