״כן מוזר״ אמרתי, רואים שהוא לא מבין למה ג׳ייק מקנא, רגע למה באמת ג׳ייק מקנא ״האוכל שלכם״ המלצר הגיע והביא את האוכל שלנו, זה די עוזר כי אכשיו נהיה עסוקים באוכל.
המשכנו לדבר ולאכול ואז ראיתי את ג׳ייק נכנס למסעדה ומסמן לי ללכת לכיוון השירותים ״אממ פטריק אני צריכה לקום שנייה״ אמרתי והוא הנהן, למה לעזאזל אני קמה, התקדמתי לכיוון השירותים ובצד בין השירותים של הבנים לבנות היה ספסל וג׳ייק ישב שם.
״מה אתה עושה פה״ ״מה את עושה פה״ לא הוא פשוט אידיוט ״אני בפגישה זו זכותי וחוץ מזה יכולתה לחשוב שאולי יתנו לו אותי״ ״אוקי לא ממש חשבתי על זה״ אנחנו נשמעים כמו זוג, הלוואי, די לא לדמיין משהו שלא יקרה ״טוב אני חוזרת לשולחן״ ״חכי״ הוא תפס את ידי ״אני רוצה אותך, אבל אני גם יודע שאת לא תרצי״ ״אבל אני כן רוצה, אתה שומר עלי מבחינתך אני תמימה, אתה התנהגתה אלי כאל נערה ולא כמו נערת ליווי״ דמעות החלו לרדת מעיני ״את ממש לא רק נערת ליווי את הרבה יותר מזה״ אני נמסה פה ״אז תגלה לי את הסוד שלך״ ״כן״ אוף, רגע הוא אמר כן, מאוד משכנעת ״רגע את חוזרת לשולחן״ הוא נשמע מודאג ״כן״ ״לא״ ״למה לא״ ״כי לא״ ואכשיו מר הפכפך חזר אלינו ״אני חוזרת ושלום״ אמרתי והלכתי חזרה לשולחן.״קרה משהו״ פטריק שאל בנימוס ״לא כלום״ המשכנו לאכול ולצחוק, ג׳ייק עזב את המסעדה דקה אחרי שחזרתי לשולחן, כיף לי עם פטריק אבל כל מה שאני חושבת עליו זה הסוד של ג׳ייק.
״תודה היה לי ממש כיף״ חיבקתי את פטריק ונסעתי לכיון הבית ובדרך קיבלתי הודעה מג׳ייק
ל:מלודי
מ:ג׳ייק
היי מלו, אני מצטער שבאתי, אני אשמח לפגוש אותך מחר מה דעתך?ל:ג׳ייק
מ:מלודי
גם אני אשמח לפגוש אותך בכל זאת הלילה האחרון בבוסטון צריך להיות מיוחדל:מלודי
מ:ג׳ייק
אני מקווה שהוא יהיה מיוחד, חשבתי שנלך לסרט מה דעתך, VIP אני לא חוסךל:ג׳ייק
מ:מלודי
שנון כמו תמיד, ולא חשבתי שאתה חוסך למרות שלא צריך גם לפזר, נתראה מחר מחכה כבר לגלות מה הסוד, זה יהיה מפתיע?ל:מלודי
מ:ג׳ייק
או מלו אני מבטיח לך שאת תופתעי אבל אני לא בטוח שלטובה, אני יתן לך רמז, זה ישקף את ביחסים שיהיו בנינול:ג׳ייק
מ:מלודי
למה אתה מתכוון בזה, אל תהיה כזה מסתורי ותאמין לי אני לא מופתעת בקלותל:מלודי
מ:ג׳ייק
מלודי אני מעדיף שלא לספר כלום, לא להרוס את הלילה האחרון שלנו ביחד,
ביי מלודילא היה לי כוח לענות לו, למה הוא לא מוכן לספר לי, מה זה כבר יכול להיות, זה קשור ליחסים הוא אמר את זה, די בלי ניחושים כמו שהוא אמר, שלא נהרוס את הלילה האחרון שלנו ביחד.
החלטתי לא לנסוע הביתה ופשוט נסעתי, ליד הים, ראיתי את הגלים, זה כל כך שקט ונעים אז החלטתי פשוט לצאת מהאוטו ולשבת לידם.
YOU ARE READING
just an escort girl
Romanceמלודי טייט, נערת ליווי בת 20 אשר לומדת בקולג׳ הטוב ביותר בבוסטון בזכות ציונים טובים אך את הלימודים היא ממנת מהכסף שבנים משלמים בשביל לקחת אותה לארוחה וזהו בלי לגעת בה. היא נהנת מהעבודה שלה, מלפלרטת ולצחקק אך פעם אחת יבוא מישהו שרק ירצה אותה, הילדה...