הודעה חשובה

688 20 6
                                    

אז היי לכולם וסליחה.
אני יודעת שלא העלתי פרק כבר שלושה שבועות ויש לזה סיבה, החלפתי טלפון שעולה לי על העצבים, עושה בעיות ולא עובד, אוקי אני מגזימה אבל זה מעצבן, ובגלל זה לא העלתי, הוואטפד מעצבן וממש קשה לי לכתוב.
סיבה שנייה היא שאני פשוט לא יודעת מה לכתוב, באמת שניסיתי אבל כל מה שיוצא זה דברים גרועים, אני לא מצליחה לכתוב פרק טוב וזה מבאס ולא בא לי לעלות פרק כזה, שאני פשוט לא אוהבת.
סיבה שלישית זה פרק 11, כאילו די, עוד פעם רשמו הודעה ולפעמים אני מרגישה שאנשים כל כך משועממים שמה שיש להם לעשות זה לרשום הודעות מעצבנות, אז אולי אני יערוך את הסיפור, זה יהיה שינוי רציני אבל אני מעדיפה, כי נימאס לי, אני יודעת שאני מתייחסת לזה המון אבל זו האישיות שלי וזה מי שאני, אני פשוט לא מרפה כשמשהו מעצבן אותי.
סיבה רביעית, וואוו הרבה סיבות, זה החיים שלי, הם קשים ומייאשים ומלאים בעצבים, יש פה אולי בת או שתיים שמכירות אותי בערך אבל כל השאר לא, ולא יהיה פה הסבר כייון שחברים שלי מכירים את המשתמש וגם כי זה הרבה אנשים שקוראים את זה ולכו תדעו מי עוד מכיר אותי, אז מצטערת אבל הסיפור היה אמור לתת לי מקום להוציא את מי שאני, להיות מישהי אחרת וזה לא עובד, אני לא כותבת כי כרגע המוח שלי מרוקן, אני אדם עם כל כך הרבה דימיון אבל כרגע זה פשוט לא עובד והחיים משתלטים עלי.

תודה לכל מי שקורא אתם מדהימים ואני כל כך מצטערת שאתם במתח, אני ינסה לעלות פרק מתישהו ולא להשאיר פשוט את הסיפור ככה כמו שהוא, ואם תתחיל השנה והכל יהיה פשוט לא טוב אני מבטיחה שאני יעשה אפילוג, או לפחות יענה על שאלות, משהו.

כל מי שקורא את זה ועכשיו התחיל רק את הסיפור לא להגיב על פרק 11, אישית אני ממליצה בחום לדלג עליו, אבל כן תמשיכו עם בא לכם.

ועוד משהו חשבתי לעשות שאלות ותשובות, רק כדי שתבינו כמה שהדמיות לא באו מחמישים גוונים, כמה שהדמיות דומות ומזכירות אותי, אז אם מישהו רוצה תירשמו פה או בפרטי שאלות, הן יכולות להיות מופנות לדמיות או אלי, על הדמיות או על החיים שלי, מבטיחה לענות על כל שאלה, כמובן שיהיו כאלה שאני יענה בפרטי אבל אני יענה על הכל, זה ממש לא חובה זה בשבילכם.

ועוד משהו קטן, עם אתם רוצים לדבר אני פה, זה באמת עוזר לכם ולי, מניסיון, או לשאול אותי משהו כי אני די סודית פה, אז תשאלו ותשתפו, סודות זה מייאש תסמכו עלי.

אוהבת המון ובאמת אליסון

just an escort girlWhere stories live. Discover now