היי, אני אמרתי שאני ימשיך היום אבל פשוט הלכתי לישון והתעוררתי אכשיו אז מי שערה יכולה לקראו
לא ממש רציתי לחזור לבוסטון אז נשארתי בניו יורק, זו הפעם הראשונה שלי פה, הרחוב שומם בגלל שכולם אכשיו בעבודה אבל אפשר לראות שבלילה המקום מתעורר, הלכתי לכיוון הסנטרל פארק, כמו שאמרתי פארקים זה המקום האהוב עלי, לא משנה איפה הוא, קניתי קפה מדוכן בפארק וישבתי על הדשא ושתיתי אותו.
אני ממש לא מצטערת שעזבתי, זה עדיף בשביל שנינו כי אף אחד לא יוכל לתת לשני את מה שהוא רוצה, אני הבנתי בשלב מסווים שזה סוד טיפה אפל אבל את זה לא העלתי בדעתי, ראיתי הודעה מקירה, אני מניחה שזה קשור לכך שאני לא בביתל:מלודי
מ:קירה
מלודי איפה את, אני דואגת את יכולה לענות לי חזרהל:קירה
מ:מלודי
אני בניו יורק, נסעתי לפנות בוקר ברכבת, אני יחזור בערבדילגתי על העובדה שישנתי אצל ג׳ייק ושבאתי אתמול אבל יש שקרים שאפשר ואפילו מומלץ לספר
ל:מלודי
מ:קירה
את לא נורמאלית, מי נוסע לניו יורק סתם ככה, לא משנה, תודיעי לי שאת חוזרתמה יש לכל האנשים בזמן האחרון שהם חושבים שאני צריכה לתת להם דין וחשבון על מה שאני עושה, קודם ג׳ייק עם השתייה ועכשיו קירה כועסת שנסעתי לניו יורק, אוף אין לי כוח כבר לכלום.
הפארק היה שומם, היו פה כמה אנשים אם כלבים והורים עם ילדים אבל בכללי היה די ריק, אני חושבת על כל הדברים שהיו בחדר ההוא, למה אדם כל כך טוב הוא כזה רע, האמת אני לא מכירה אותו, זה מגיעה לי אל זה שבאתי כל כך מהר, אני צריכה לשכוח מימנו, החלטתי ללכת למלון קרוב ולשכור חדר, אני לא מבינה למה אבל אני פשוט לא רוצה ללכת מפה.
״סליחה אתה יודע איפה יש מלון טוב וזול יחסית בקירבת מקום״ שאלתי מישהו שנראה לי שמכיר את האזור ״אממ יש בהמשך בשדרה השלישית מלון טוב ולפי מה שאני יודע הוא לא ממש יקר״ ״אוקי תודה״ הוא נתן לי פתר עם השם של המלון והרחוב המדוייק ואני התקדמתי לשם, אני יחזור מחר שום דבר לא יקרה עם אני ישאר פה עוד יום.
הגעתי למלון שהיה גבוה ונראה יפה אך לא מפואר יתר על המידה, נכנסתי בדלתות הזכוכית הגדולות והלכתי לכיוון הקבלה ״סליחה, אני רוצה להזמין חדר ללילה״ הפקידה שהייתה עסוקה במחשב הפנתה את מבטה אלי ״חדר רגיל, משפחתי או סוויטה״ ״חדר רגיל״ אמרתי והיא עשתה משהו במחשה ואז נתנה לי מפתחות ״קומה חמישית חדר 421״ ״אוקי״ ״יש עכשיו ארוחת צהרים ויש לך בחדר זמנים של ארוחת ערב ובוקר מחר״ הינהנתי, אני רק נשארת פה כי אני רוצה לעכל הכל ואין לי כוח לחזור אני לא בחופשה ״הבריכה פתוחה עכשיו״ היא אמרה בקצרה ואני הלכתי, הדבר היחיד שאני רוצה עכשיו זה לאכול ולישון, הלכתי לחדר אוכל כי אין לי מזוודה או משהו ושמתי לב שהפקידה ראתה שאני רק עם תיק קטן אך היא לא שאלה כלום, נכנסתי לחדר אוכל והסתובבתי לראות מה יש.
YOU ARE READING
just an escort girl
Romanceמלודי טייט, נערת ליווי בת 20 אשר לומדת בקולג׳ הטוב ביותר בבוסטון בזכות ציונים טובים אך את הלימודים היא ממנת מהכסף שבנים משלמים בשביל לקחת אותה לארוחה וזהו בלי לגעת בה. היא נהנת מהעבודה שלה, מלפלרטת ולצחקק אך פעם אחת יבוא מישהו שרק ירצה אותה, הילדה...