~23~

826 57 9
                                    

״אני לא עוזבת״ שמעתי אנחת רווחה קלה מהצד השני של הדלת ״אבל כרגע אני צריכה טיפה הפסקה מימך אז אני חוזרת לבוסטון לכמה ימים״ אמרתי ״אז איך זה ניקרא להישאר״ הוא שאל ״לא אמרתי שאני נישארת אמרתי שאני לא עוזבת ואני באמת לא עוזבת אני רק צריכה כמה ימים לבד״ אמרתי ״תמיד אפשר לסמוך עליך שתצחיקי גם כשעצוב״ חייכתי חיוך גדול, למרוח שג׳ייק לא ראה אותו בכל מיקרה חייכתי אותו בישביל עצמי.

יצאתי מהחדר וחיבקתי את ג׳ייק ״אני. לא. עוזבת״ אמרתי כל מילה בניפרד כדי להדגיש את המסר והוא פשוט חיבק אותי חזק יותר.

״ביי״ חיבקתי את ג׳ייק עוד פעם אחרונה, הייתי כבר בפתח הבית שלו ״ביי״ הוא אמר בקול טיפה קר אבל אני מתעלמת מזה, ניכנסתי למעלית וירדתי למטה.

הנסיעה באוטו לכיוון בוסטון הייתה ארוכה ומייאשת, חשבתי רק על ג׳ייק ועל הדרמה בנינו, עזבתי רק כדי למנוע ריבים וצעקות, דבר שאנחנו ניהינו מומחים בו, אני לא חיפשתי זוגיות עם דרמה אבל מה לעשות היא מצאה אותי.

״היי, איפה את בזמן האחרון״ נעמי, שהיא חברה טובה שלי אמרה לי כאשר ניכנסתי הביתה ״בסוף נדווח עליך כנעדרת״ היא מוסיפה ואני מגחכת בתוך עצמי כי זה בידיוק מה שאמרתי לגייק ״יש לך חבר חדש או משהו״ היא שאלה ״לא, סתם אני פשוט נעלמת״ עניתי לה מקווה שהיא תעזוב את הנושא ״אוקי, רואים שאת לא ממש רוצה לדבר על זה״ אז הפנים שלי משדרות משהו הפוך כי זה לא שאני לא רוצה אני לא יכולה, אבל את זה אמרתי לעצמי ״האמת שכן, אני בחדר״ אמרתי, עם היא חושבת שזה ככה מי אני שיגיד ההפך, שוב גיחכתי לעצמי והלכתי לחדר.

שכבתי במיטה ואז מליסה שאגב זו האמא הכי גרוע בעולם התקשרה אלי ״היי מלודי״ היא אמרה בקול שמח״ ״שלום״ עניתי בזילזול ״רציתי להזמין אותך אלינו לארוחת ערב״ מי זה אלינו, היא ובעלה ״לא ניראה לי״ עניתי ״בבקשה זה יהיה ממש נחמד, גם חברים שלנו באים ויש להם בן בגילך, זו ארוחה גדולה״ היא כמעט התחננה ״בסדר אני אבוא״ הסכמתי רק ביגלל שאם זה ארוחה גדולה אני יכולה להיתחמק מהם ואולי היא תעזוב אותי במנוחה ״נהדר, סאם כבר מחכה לפגוש אותך״ כן סאם, בעלה החדש והמעצבן ״הארוחה מחר בערב, ביי מלודי״ היא הוסיפה בקול מאושר ״ביי״ אמרתי וניתקתי את הטלפון.

למה אני צריכה ללכת לזה, אמא שלי גרה בניו יורק עכשיו ובעלה הוא איש עשיר ומגעיל, אני ממש לא אוהבת אותו, הוא שחצן ויומרני.

הכנו לכל הבית פסטה עם רוטב רוזה, כמה מהבנות ניסו להוציא מימני תשובה לאיפה הייתי אבל אני ניסיתי להעביר את הנושא או לתת תשובה מתחמקת, אני התאמנתי על זה הרבה בזמן האחרון אז נהייתי מומחית.

״אני באמת לא מבינה למה את הולכת, חשבתי שאת שונאת את מליסה״ קירה אמרה אחרי שסיפרתי לה שאני הולכת לשם מחר ״אני באמת שונאת אותה אבל היא לא מרפה, היא ממש רוצה שאני יבוא ולפחות באירוע חברתי אני יכולה להיטמע באנשים ולעלם אבל אם זה יהיה אירוע קטן יהיה לי קשה ולכן אני הולכת, ככה היא תעזוב אותי״ אמרתי וקירה נתנה לי מבט של רעיון טוב ״אולי תיפגשי שם מישהו למרות שניראה לי שנדלקת על ג׳ייק, זה בסדר שמעתי שזה קראה להרבה בנות״ כניראה שהיא לא שכחה מהעיניין של ג׳ייק, ככול שעובר הזמן אני מגלה שג׳ייק השאיר הרבה לבבות שבורים מאחור ״אין לי שום דבר עם ג׳ייק, הוא לא כל כך הטעם שלי״ אמרתי ״אז יש לך טעם גרוע כי הוא מדהים״ קירה אמרה וראו שהיא לא ממש מאמינה לי ״בואי נעזוב את הנושא כי אין לי כלום איתו״ אמרתי טיפה בעצבים ״בסדר, נעזוב״ ״תודה״ עניתי לה והמשכנו לדבר על דברים לא חשובים.

just an escort girlWhere stories live. Discover now