~15~

874 65 2
                                    

״אני...״ לא הצלחתי לדבר, דמעות שטפו את עייני ״אממ״ אני לא מצליחה להגיד כלום ״בואי תיכנסי״ ג׳ייק נכנס לביתו ואני אחריו, הוא סגר את הדלת ואמר ״היית אמרה לחזור לבוסטון, למה לא אמרת לי שנשארת, את שיקרת ואמרת שהגעת לבוסטון ועכשיו את פה, אני באמת לא מבין אותך״ הקול שלו היה טיפה גבוה ומאיים, רציתי לצעוק עליו אבל במקום זה התיישבתי על הרציפה והמשכתי לבכות כי זה באמת כל מה שיכולתי לעשות, אני כמעט שכבתי עם מישהו היום בגלל שג׳ייק זילזל בזה שאני בתולה, הוא צדק הייתי צריכה לחזור ״תדברי״ הוא צעק, הוא דרש מימני ״א...אני לא...יכולה״ אמרתי את זה בצורה הכי ברורה שהצלחתי ״מה יש לך למה את משתכרת כל הזמן את לא מביה כמה שזה מסוכן״ הוא לקח את ידי וניסה להרים אותי, אני די התנגדתי אבל המצב שלי כל כך גרוע שגם הטיפת כוח שיש לי נגדו ביום רגיל נעלמה.
ישבנו על הספה, אני החזקתי את הבירכיים קרוב לחזה ״קחי תשתי מים״ לקחתי באי רצון את הכוס אבל אין לי כוח שהוא שוב ידבר אלי כאילו עשיתי משהו רע, שתיתי את המים ואז אמרתי ״אני ילך״ הוא תפס במפרק ידי ולא נתן לי לזוז ״מספיק עשית טעות בזה ששתית את בכוח רוצה שיקרה לך משהו״ הוא צודק, אני שיכורה די קרובה להתעלף או סתם להירדם וזה רחובות ניו יורק בלילה, נשכבתי לאחור על הספה, הראש שלי היה ליד הירך שלו ״את לא רוצה לישון במיטה״ ״לא, כי אז אני ירגיש כמו אורחת וזה לא מה שאני, אני פה רק כי אין לי כוח ללכת או לנסוע״ נראה לי שהוא הינהן אבל אני לא בטוחה, הרגשתי את היד שלו בשיער שלי, המגעה שלו מדהים ומשכר, אני לא רוצה שהוא יפסיק, הרגשתי את עייני נעצמות והגוף שלי פשוט יחל לרגע שאני ילך לישון ופשוט נרדמתי.

התעוררתי, אני לא מאמינה אבל שוב פעם לא זיהיתי את החדר, הוא היה מאוד יוקרתי ובצבעים נעימים וביתיים של תכלת, קרם, שמנת ולבן.
אני חושבת שאני בחדר של ג׳ייק, הרי נרדמתי על הספה שלו אתמול ואף אחד לא אמר שהוא לא יעביר אותי, הסתכלתי הצידה וראיתי דלת פתוחה מעט, קמתי מהמיטה וראיתי את ג׳ייק שם עניבה וג׳קט, בחדר היו המון חליפות, עניבות, גקטים מחויטים, חולצות, זה החדר של ג׳ייק.
״אני שמח שהתעוררת״ הנימה שלו הייתה מתוקה ולא צינית ״אתה מוכן להסביר לי מי אמר לך שאתה יכול לשים אותי בחדר שלך, במיטה שלך ואני מניחה שגם ישנתה פה״ הוא חייך ואמר ״ומי אמר לך שאת יכולה לשתות ואז לבוא למישהו מהביניין שלי ולהיות אצלו בלילה ואז ללכת לאותו מועדון שוב ואז לבוא לפה״ זה היה הוא במכונית ״הוא סיפר לך״ שאלתי, טיפה מאוחזבת מכך שליאם לא שמר על פרטיותי למרות שהוא באמת לא היה צריך ״שאלתי אותו מאיזה מועדון בוא אסף אותך כי ראיתי אותך ואותו בחנייה בבוקר ואז עקבתי אחריכם וראיתי שאת הולכת למלון בלעדיו אז הנחתי שיש לך שם חדר וראיתי אותך בקפה״ ״אתה סטוקר, לא משנה, איך אתה יודע שהלכתי לאותו מועדון״ ״את זה הנחתי״ יופי מלודי ״למה העברתה אותי״ ״מלודי די לדרוש הסברים״ ״אבל אני דורשת״ הנימה שלי הייתה מתוקה ואני צחקתי, ולו יש נימה מאיימת ורצינית, זה קרב לא הוגן ״לא רציתי לעזוב אותך שם ומצד שני לא רציתי לישון בספה אז העברתי אותך לפה״ זה נחמד מצידו, זה שהוא לא רצה לעזוב אותי ״את רוצה לאכול משהו״ הוא שאל שוב והינהנתי, האמת הוא טיפה מלחיץ שלפעמים אין לי מילים, הוא מאיים אבל גם כריזמטי וזה שילוב שקשה להתחרות נגדו, יצאנו מהחדר, הוא לא שם את העניבה או הגקט שהוא החזיק אחה רק חולצה יפה ומכנס אלגנטי.

ישבנו במטבח, יש לו מין בר כזה אז ישבנו שם, הטבחית שלו, גברת מייפר הכינה ביצים ובייקון ושתיתי מיץ תפוזים ״אז עד מתי את בניו יורק״ חייכתי ״מה מצחיק״ הוא שאל לא מבין ״זה מזכיר לי שאני תמיד שאלתי אותך עד מתי אתה בבוסטון״הוא חייך ״נכון, למה נשארת, אני שמח כן אבל למה״ ״אין סיבה, לא רציתי לחזור לבוסטון וזו פעם ראשונה שלי בניו יורק אז רציתי לנצל אותה, ואני פה עוד יומים אבל נראה לי שכבר היום אני יחזור״ ״אם זה ביגללי אז אל״ ״זה לא בגללך אבל קשה לי להיות לידך, אני מרגישה שאם אני יהיה איתך עוד טיפה אז אני יסכים לתנאים שלך, את מדהים אותי כל פעם מחדש״ ״את עדיין לא יודעת אותם״ הוא צודק ״אז תספר לי הכל, כל מה שאני יצטרך לעשות עם אני ישאר איתך״ היה לו מבט חושש אך מייד הופיע על פניו חיוך, זה לא אמיתי כמה שהבן אדם הכל כך אפל הזה מחייך.

ישבנו בחדר ההוא, אני באמת צריכה למצוא לו שם, חדר הכאב והתענוג כי זה מה שקורה פה, רציתי להיות פה למרות שהוא לא הבין למה, האמת גם אני לא ״זה הסכם מפורט של כל מה שתצטרכי לעשות, אנחנו נדון בדברים ובסוף יהיה הסכם שמקובל על שנינו״ הוא ממש מדבר כאילו זה עסקים וזה מפריע לי כי זה החיים שלנו ״אוקי״ ״את בסדר״ עשיתי טעות נוראית ונישקתי אותו, כשאנחנו על מיטה שעוד 9 בנות לפני היו בה ושכבו איתו, הוא נישק אותי ברכושנות ולא הרפה, הלשון שלו ניכנסה לפי והוא הרים אותי כך שישבתי על בירכיו, הוא תפס את שיערי והתאה את ראשי לאחור ככה שהוא יכול לנשק את צווארי, הוא הרפה מפי ונשם ואז נישק את צווארי, ברעבתנות רבה, גניחה חלושה נפלטה מפי והוא הסתכל עלי בחיוך, סימנתי לו בעיינים שימשיך לנשק אותי והוא השכיב אותי לאחור וראשי היה על המזרן, הוא התחיל להרים את חולצתי ונישק את הבטן שלי, הוא התקרב לשדיים שלי והתחיל לנשק אותי ״אל תוריד את החזייה והתחתון שלי״ אמרתי לו, הוא לא הנהן או אמר כן אבל אני יודעת שהוא יודע, הוא כל כך סקסי, אני מרגישה שהוא רוצה שליטה, הוא מעלי וממשיך לנשק אותי, הוא הוריד את המכנס שלי, הוא נישק כל מקום בגופי ואכשיו הוא קרוב לירכים שלי ועוד גניחות יוצאות מפי, זה הכי רחוק שהגעתי עד אכשיו ואני כל כך רוצה להמשיך אבל הוא עצר ״אני לא יכול, אני לא יכול להמשיך, לא לפני שנדבר״ היה לי מבט מאוכזב על הפנים ״אתה שכבתה פעם עם מישהי בלי כל ה...״ ״כן לפני הרבה שנים, אבל זו הפעם הראשונה שלך, אף פעם לא שכבתי עם מישהי שזה היה הפעם הראשונה שלה״ כן ״אתמול כמעט שכבתי עם מישהו כי כעסתי עליך אבל בסוף בכיתי לפני והלכתי״ ״מה, את פשוט חסרת אחריות״ סליחה ״אוקי חוק ראשון אתה לא צועק עלי ככה״ ״זה לא משהו שאפשר לשנות״ חבל ״אוקי תראה לי את כל החוקים״ לקחתי את החבילת דפים מידו ופתחתי אותה.

תצביעו לפרק הזה ולקודמים ואני יעלה היום עוד פרק

just an escort girlWhere stories live. Discover now