Haseena Malik.... bht bary bussiness Tycoon ki beti.... but in ko apny dad k bussiness main koi interest nhi hai..... she wants to grow as an independent girl.. Thats why she teaches in university as a professor....
Very sensitive and jazbaati larki.... bht masoom, bht jaldi ghabra jati hai.... nazuk c... pyaari c...
Apny ameer hony ka zra b ghumand nhi hai...
karishma Singh...... in k father b well known bussiness man hain...
Ameer baap ki bugri hui aulaad..... bht jaldui gussa ajata hai... laat goosa k bgyr baat hi nhi krta.... bhookal hai poory university main is ka....
University going student hai... 3rd Year...
Karishma ka character aik tomboy ka hai.... 😎😎
Apny ameer hony ka bht ghumand hai 😇😇
But dil ka bht acha hai...🥰🥰shivani Joshi: Very close friend of Karishma...
Also a daughter of bussiness tycoon... belongs of rich family also..
Manish Singh: Father of Karishma Singh... a famous business tycoon.....
Rival of Haseena Father in Business....
Naitik Malik: Father of Haseena Malik.... Famous business Tycoon...
Rival of Manish Singh in business...
Note:
Haseena r karishma k father dono hi bht top class business man hain... r 2no aik dosry ko pasand nhi krty dono hi 1 doosry k bht bury dushman hain...
But yeh baat karishma r haseena nhi janty knin dono k father aik dosry ko janty hain r rivals hain.....
2 ya 3 dinn k baad is story ka 1st Part upload hoga....
Stay Tuned.... 🤗🤗🤗🤗
Jese aapny meri phli story ko itna pyaar dea wese hi isko b dena...
Thanks.....
YOU ARE READING
Ishq Wala Love 🥰🥰🥰 (COMPLETED)
FanfictionBased on haseena karishma love story..🤩🤩 agy kia hoga khud parhlo .......