A random night....
3 a.m...
By chance haseena woke up... Her left side was empty... Karishma was not at his place ....
Haseena: karishma??? 😕 Karishma kahan hain.???
She saw time it was 3.. am.
Is wqt kahan ja skty hain... Get took off her blanket and checked the washroom... It was empty....
Kahan gaye??? 😟😟😟
She came out of the room ... Checked the hall... He was no where.. which increased her worry...
She descended stairs and saw that the lights of the study room were on...
Haseena peeped inside the room and saw karishma was working at his laptop .. many files were around him....
She took a sigh of relief....
She went inside.....
Kamaal krty hain aap bhi ......
Karishma got shocked...
Ary .... 😳 Aap yahan.....????
H: yeh to humain aap sy pochna chahye k aap yahan kia kr rhy hain r wo b is wqt????
K: ary haseena hum .. to bss office ka kaam kr rhy thy... Kuch zroori presentations thi....
H: aap already office main kaam kr k aty hain naa??? Wahan b aap poora din thak kr aty hain.....ghr a kr phr sy kaam py lg jaty hain.... That's not fair.... Apni seht ka b to dhyaan rakhye.... R dekhye time kia ho rha hai... 3 k upper time ho chukka h....
K: humain kuch kehne ka moka dengi aap??? Ya sub kuch khudi boli jain gi...
H: kahye.....
K: hum aapko to poora time day rhy hain naa??
H: aap ko ab bhi lgta h k hum ko apne liye bol rhy hn??
K: to?
H: hum ap k lea bol rhy hain... Apne liye nhi ..office mn b aap kam krty hain itni mehnat krty hain ab aap ny ghr py bhi office ka kaam krna shuru kr dea h... Asy to aapki seht khraab ho jaye gi ....
K smiled....
Ab hum kuch bolian????
Hm took a deep breathe....
Bolye ......
Ks: idhr aiye .... Hum aapko kuch dikhana chahty hain.... Yeh dekhye....
Hm came and saw his laptop screen....
K: yeh dekhye ...
Showed her some project photos and some underconstruction photos ....
H: yeh kia hai??
K: aaj sy kuch dyr phly jab hum uni main parhty thy tab dad hum sy is jagha ka zikr krty thy k un ko yeh jagha buy krni hai r is py aik plaza bnana hai... Mgr kuch wajha sy deal hi nhi pati thi... R dad ka bht man tha yeh jagha buy krny ko.... Tb humain business ki know how nhi thi r hum ny kbhi interest b nhi lia... Magr ab jab is business ko samjhny lgy hain tbb 4 months phly hi hum in clients sy mily hain r you know haseena k wo clients hamari baat foran sy maan gaye r un sy hamari deal final ho gai r humny yeh zameen khareed li....
Hm happily: such???? 😀😀
Ks smiled: G...
Hm: wah kia baat hai... 😀
Ks: r tab sy hum is project ko extra time de rhy hain.... Mgr dad sy chup kr.....
Hm: par ...ku?? Chup kr ku???
YOU ARE READING
Ishq Wala Love 🥰🥰🥰 (COMPLETED)
FanfictionBased on haseena karishma love story..🤩🤩 agy kia hoga khud parhlo .......