hm also smiled back.....
ks kissed on hm forehead...
ks sat and cut the apples... and gave to hm...
after ate few pieces...
hm: bs.... karishma....
ks: ok... 😊😊😊
hm: karishma...... aap ka college kesa ja rha hai...
ks: theek ja rha hai...
hm: idhr dekhye.....
ks: kia??
hm: ab aap ko bht mehnat krni hogi... aap k exams arhy hain .....
ks: han han yad hai.....
hm: r achy marks sy tumhain pass hona hoga...
ks: ary han ...meri ma..... maata g..... adharnye mata g.... samjh gaye....
hm: karishmaaa??? 🤨
ks laugh a little.... ary to r kia kry... kab sy bss lecture ki di jar rhi hain aap... sun lia hum ny....
hm: humain asa ku lg rha hai k aap kuch chupa rhy hain....
ks: k..k..kuch b to nhi...
hm kept her hand on his hands...
with concern......
dekhye karishma..... hum sy kuch chupaye gaa matt.... plz.... koi b bat ho choti ya bri humsy zroor share keejye ga... ok???
ks: han han zroor...... acha ab hum chalty hain... thora kaam hai...
hm felt something weird....
in mind... ho na ho in k zehan main zroor kuch chal rha hai... mgr yeh chupa rhy hain... pta lgana hoga...
hm: you sure k koi baat nhi hai..
ks: g g..... bilkul..
hm: theek haii jaiye... mgr yaad rakhye agar aap ny koi bat chupai to humsy bura koi nhi hoga...
ks: nhi nhi hum kuch ..... nhi chupa rhy... achy ab chalty hain.....
and he left.....
hm: kuch to garbar hai... pta lgana hoga...
made a call to ks senior servant .. who is close to ks.... and who every single chore of ks.......
hm: hello kaka ...hum bol rhy hain.... haseenaa... aik kaam tha...
servant: g g beta bolye......
hm: karishma.... kuch chuapa rha hai... abhi wo aya tha thora sa unrest lg rha tha usko... aap pta kro na plz....kuch serious baat to nhi???
servant: g beta...me dekhta hu......
hm: shukriya baba.....
ks's servant came inside of his...
saw ks was reading a book.. and was unrestly turning pages...
ks: kia muceebt hai......
servant: kia baat hai baba...preshan lg rhy hain...
ks: nhi baba kuch nhi....
servant: choty sy thy aap..... jab sy aap k sath hun.....bachpan mian ap jab b preshan hoty thy to haamry pass a kr sub btaty thy.... ab bhi bol de jyee na...
ks smiled.... lekin kaka ab me bra ho gya hu....
servant: lekin hamary liye aap ab bhi whi choty sy hain... 😊
ks: kia kaka aap bhi......
servant: btaiye naa.. kia cheez aapko preshan kr rhi hai...
kaka: baba... jab sy jail sy aye hain na... haamra dimage kisi jagha py dhyaan hi nhi dy pa rha hai.... kuch b yaad krty hain kuch dyr baad zehan sy nikal jata hai... bss 1 test tha jis main poory number thy... wo b hum hi janty hain k kese kia tha hum ny... ab dekhye na.... 1 hafty bad hamara exam hai r humain kuch b samjh nhi a rha hia.... kuch b parhny lgty hain to .......😥 jail k scene haamrt zehan main ajaty hain... wo.... sub qaidi jo humain asy ghoorty thy jese maano hum koi atangwaaadi hon... chahty huye b yeh sub hamary dimage sy nhi nikal rha hai...
YOU ARE READING
Ishq Wala Love 🥰🥰🥰 (COMPLETED)
Hayran KurguBased on haseena karishma love story..🤩🤩 agy kia hoga khud parhlo .......