I made karishma character of a tomboy not boy.... bcz bht log comment kr rhy thy....So now enojy.....
Hm and shvin began walk from there...
Suddenly they hear ks voice...
Kia ghorr rha hai hai chal bhaag yahan sy dfa ho....
Boy: ary krish... me to bss... ran from there....
Shivi: karishh????? 🙄🙄🙄 kia kr rha h???
Ks: kiaa??? Ghoor rha tha wo ....
Hm: karishmaa???🤨🤨🤨
Ks: 😒wo mam.. wo main??? bowed his head.... seeing hm...
Shivin and hm again start walking .... and came out of cafeteria....
Shivin smile: wese mam.... zindagi main phli baar karissh kisi sy dari hai... r kisi ki baat chup chaap suni hai... wrna wo.... tooba hai... kbhi kisi ki nhi sunti.....
Hm: acha??? Dar.... r wo b hamara??? Jany do.... yaad nhi tumhn phly dinn kese usny humain sub k samny kha tha.. mjh sy dosti kro gy??
Shivin: ary mam... wo to bss wo to pagal hai.... chorye aap... but mene aap k lea uski aankho mn respect dekhi hai....
Hm smile a little bit....
Acha shivani agar hum tum sy kuch poochna chahy to tum uska sahi sahi jawab do gi?? Mtlb karishma k baary main....
Shivin: karishh k baary main???
Hm: han karish.... mtlb karishma k baary main... tum to uski bachpan ki dost ho naa???
Shivin: g mam... poochye kia poochna hai apko...
Hm and shivin sat on nearby bench...
Hm: hum yeh jan na chahty hain k kia karishma bachpan sy hi asaa hai...btmeez... rude r itna gussy wala....
Shivin smile aap ny b usko whi samjh lia jo wo nhi hai.... soon her smile got vanished and suddenly she got some tears in her eyes...
Hm noticed sudden change in her behaviour...
Hm: kia hua??? Tum.... asy.... keep her hand on her hand... agar tum comfortable nhi ho to koi baat nhi ... ..
Shivin: ary nhi mam.... me to bss asy hi...
Shivin take a deep sigh....
Wo bachpan sy asa nhi thi maddam...... wo to bra shaant behaviour ki thi... sub sy hans khel kr mil kr rehti thi... phir 1 din....
Hm: kia ... kia hua aik din..???
Shivin: karishma ki mom.. wo usko bht pyaar krti thi... . Aik din wo stairs sy girny mentally unstable ho gai r unho ny usi condition main.... suicide kr li....
Shivin have tears...
Hm: kyaa????? 😨😨😨
Shivin wipe her tears: g....
R us k baad sy karishma chup si ho gyi..... mano jese usko chuppi c rehny lgi....
Hm also got tears in her eyes....
Phir?? Phr kia hua??? 😟😟😟
Shivin: phr??? Phr kia tha... kuch maheeno baad hi.... karishma k papa ny 2sri shaadi krli.....
Hm: 😕😕😕 dosri shaadi??
Shivin: G... lekin karishma ny apni step mother ko kbhi accept hi nhi kia..... kbhi un sy seedhy tareeky sy baat hi nhi ki.... us k baad us ka behaviour change hony lga... wo choti choti baato py har aik sy larny lgi choti choti baat py jhagra, maar peet . ghar k servents py b gussa krny lgi....
YOU ARE READING
Ishq Wala Love 🥰🥰🥰 (COMPLETED)
Fiksi PenggemarBased on haseena karishma love story..🤩🤩 agy kia hoga khud parhlo .......