part 28

999 121 8
                                    

At hm side ....

Kitna time ho gaya humain ghar aye.. lekin karishma ny 1 baar b phone nhi kia 😥 .. kam sy kam aik message hi krdeti.... Chalo me hi krdeti hu.... R khabar leti hu iski...

Hm dialed her number but she didn't ....

Phone bhi nhi uta rhi ... 😒😒

Again dailed but she again didn't responde..

Hm recorded a voice message and sent on her whatsapp...

Hum aap ko kab ki call kr rhy hain aap utha ku nhi rhi?? Hum ko aap k sath shopping py jana tha.... Aap ko hamari bilkul b parwa nhi hai.... Agar aapny humain agly 1 ghanty main call back na ki to hum aap sy pakky waly naraz ho jain gy.. samjhi?? Phir manati rahye ga.. r phr kissi sy b kaam nhi chaly ga.. 🥰🥰... Sun rhi hain aap?? Rakhty hain..... Aap ki .... Haseena...

Dekhti hu ab kese bhagi bhaagu nhi ati... 😉

At ks side ...

Ks start gaining consciousnes...

She opened her eyes... And blinked 3,4 times to adjust... She get up holding her head....

Aah..... Yeh me...

Looked around ... There was a dark room...

She get up

Aah... Yeh me ... 😮‍💨😮‍💨

Vicky .. entered in...

Uth gai tum?? 😈

Ks: dekho.. tumhari dushmani mjh sy hai haeena ko mat lao is main plz...

Vickey: haseena to hai hi itni hot to.... Man to kry ga na .

Ks hold his collar... Jaan sy maar du gi tjhy...

Vickey free himself hai pushed ks...

Ks fell on floor .. again get up ..

Vickey: ab yeh galti mat krna.. ai samj...

Kuch ghanty hain tere pass... Soch ly tjhy kia kr hai ..

Mere saath aik raat ya ... Breakup....

Ks: 🥺🥺

He left...

Ks sat on floor with a tug....

Ks: yeh zindagi kis morh py lay ai hain... 😥😥 Kia kru?? Is kameeny insaan ko to me haseena ko chuny nhi du gi ....

R kia kru??

Ks start thinking by roaming in the room for 1 hour...

After 1 hour....

Ks take out her mobile ..

Voice message of hasena .. 😕😕

She listened ....

Hum aap ko kab ki call kr rhy hain aap utha ku nhi rhi?? Hum ko aap k sath shopping py jana tha.... Aap ko hamari bilkul b parwa nhi hai.... Agar aapny humain agly 1 ghanty main call back na ki to hum aap sy pakky waly naraz ho jain gy.. samjhi?? Phir manati rahye ga.. r phr kissi sy b kaam nhi chaly ga.. 🥰🥰... Sun rhi hain aap?? Rakhty hain..... Aap ki .... Haseena...

Her eyes filled with tears ...

Kia kru me..us vickey k saath to apko raat to kia me usy aapko choony b nhi du gi...

Ishq Wala Love 🥰🥰🥰 (COMPLETED)Where stories live. Discover now