Haseena ran inside... Where karishma was lying unconscious on bed.... A bandage on his head ..
Hm got tears in her eyes seeing his condition....
A nurse was inserting injection in ks drip...
Hm: nurse yeh....in k sir py patti ??? 🥺🥺
Nurse: jinho ny inko kidnapped kia tha unho ny in k sir k vaar kia tha.... Is lea...
Hm: 😥😥😥😥
She sat near karishma .....
Nurse left.....
Haseena held karishma hand ...
Hm: karishma.... Uthye na.... Dekhye hum... Hum hain.... Aapki haseena....
Ks not response....
Hm start crying harshly... Holding his hand...
Aap...apny kasm khai thi poori zindagi saath nibahne ki....plz uth jaiye naa plz....
Manisha and sawarna entered....
Sawarna sat near karishma...
Sawarna: karishma ... Dekho... Hum sub hain yahan ... Tumhari haseena... Me r manish g bhi.....
Manish: beta... Mjhy maaf krdo .... Apne baap ko maaf krdo.... 😥😥🥺🥺🥺🥺
But there was no response by his side...
After consulting with dr.... They shifted him house....
Karishma was lying unconscious on bed and haseena entred in their bedroom...
She sat and held his hand.....
Karishma .... 🥺🥺🥺 Dekhye bht zidd ho gai ab uth jain naa plz.... Aap ab hamari baat b nhi sunain gy.... Aapko khty hain k aap ko hum sy bht pyaar hai... Ab dikhaye naa apna pyaar r uthye..... 3 dinn ho gaye hain.... Itni zidd kon krta hai bhla...
Uthye wrna hum.... Hum aap sy kbhi b baat nhi krain gy r papa ki trf chaly jain gy.... Bht zidd ho gai hai ..🥺🥺🥺🥺🥺🥺😭😭😭😭
She started crying badly....
At the same time swarna entered....
Sawarna: hasena .. 🥺🥺🥺
Haseena wiped her tears...
Maa... Aiye ....
Sawarna sat near karishma...
Karishma.... Beta dekho haseena kitni preshan ho rhi hai...utho na... manish g to tum sy nazrain b nhi mila paa rhy hain.... Bht guilt main hain wo ... 😭😭😭 Utho na...
Suddenly haseena start feeling dizzy and at the same time she kept hand on her mouth and she ran inside the washroom....
Sawarna: 🥺🥺🥺 haseeena kia hua beta tum theek to ho????
She ran inside ....
Hm was vomiting in washroom....
Readers be like
Haye.... Ulti ai ... 🤭🤭🤭🤭 Kuch to hone wala hai ...
After few minutes haseena came out .. sawarna was supporting her by helding her by shoulders....
And made her sit on couch...
Tum theek ho beta????
Hm: G g ... Maa hum theek hain... Lgta kuch asa kha lia jo ... Jis ki wjha sy ulti ai hai... Hum theek hain....
Haseena: tum apna dhyaan nhi rakh rhi na... Abhi karishma utha hota naa to tumhn achy sy dant lga ta ... K tum... Apna dhyaan nhi rakh rhi .. 🥺🥺🥺
YOU ARE READING
Ishq Wala Love 🥰🥰🥰 (COMPLETED)
FanfictionBased on haseena karishma love story..🤩🤩 agy kia hoga khud parhlo .......