Ks took haseena hospital...
Fortunately his personal family dr met him...
And he told all about hm...
Dr: dont worry.... Me dekhta hu... Dont worry...
Ks: haseena .. ko aaj sy phly to kbhi asa nhi hua k in moments k beech wo behosh huyi hon.... To ab ??? 🥺🥺🥺
After few moments...
Nurse: aap ka patient ab stable hai..... Unko room mn shift krdea hai...
Ks: thank u .. hum unki dekh kr aty hain...
And he ran inside...
Saw hm was still unconscious....
A tear dropped from her cheek....
Ks: kia hogya haseena.... Hamari wjha sy aapki tbeyt khraab hogai... 🥺🥺 Sorry....
Nurse: aapko dr bula rhy hain...
Ks: g... Hum a rhy hain...
And he went inside dr cabin...
Ks: g dr... Koi preshani ki baat to nhi hai na???
Dr: dekhye karishma.... Hum aapko bachpan sy janty hain.... Manish b bachpan sy hi aapko hamari trf ly kr aty thy jbb aap bemar hoty thy... Is lea hum sy apko shy feel krni hi zroort nhi hai .. hum aapsy jo pochy gy unka humain hawab deejye ga...
Ks: g. .. dr pochain...
Dr: aap kia kr rhy thy jabb yeh behosh ho gai...
Ks: a ...w...wo hum ... Physical.... Ho rhy thy... 😒
Dr: huum ..... To kia aap zayada harsh???
Ks cut ... No no dr.... Hum itny rude nhi hoty kbhi b ... Hum bs.. araam sy hi kr rhy thy...
Dr: to kia aapki mrs ko pain ho rha tha jabb... Aap apas main physical ho rhy thy???
Ks: g w....wwoo...un....k......w....a...
Dr: dekhye plz dont be shy... Btaiye...
Ks: g whi routine ka hi ... Jese har baar hota hai.....
Dr: to phr in k unconscious hona bnta to nhi hai....
Ks: koi preshani ka baat to nhi hai naa???
Dr: humain in k kuch test krny hongy.... Tbhi kuch keh skty hain...
Ks: kese test dr???
Dr: me yahan ki gyna ko bulata hu... Wo aapki mrs ko check kr k btaye gi k un ko physical hony ki wjha sy bhosh hui hain yaa baat kuch r hai ..
Ks: g...
Dr made a call ..
Dr Sara... Plz come in my cabin...
After few minutes ...
Dr sara came ..
Dr explained her all ..
Dr sara: mr karishma... Aap plz preshn mat hon...me aapki mrs ko check kr k ati hu...
Dr: g dr sra patient behosh b hain to aap asani sy check kr skti hain....
Ks: 🙁
After few minutes...
She came ..
Dr sara: relax mr karishma.... Aapki mrs ko physical hony ki pain ki wjha sy unconsciousness nhi hua....
Ks: to phr.?? 🙁🙁🙁
D sara: check up sy phly hi aapki mrs ko hosh a gya tha.... Unho ny btaya k... Unki tbeyt sbha dy khraab thi...mgr unho ny btaya nhi... R se...x. K during hi wo tbhi behosh ho gai......
YOU ARE READING
Ishq Wala Love 🥰🥰🥰 (COMPLETED)
FanfictionBased on haseena karishma love story..🤩🤩 agy kia hoga khud parhlo .......