Hm reached her home... Ran and locked her room.... Crying...She fell on bed crying....😓😓😓😓😓
She held the bedsheet tightly... Crying harshly....
Ku?? Ku karishma??? Kese keh dea aapny hum sy yeh sub???? Kese?? Aik baar b nhi socha k hum py kia beety gi... 😭😭😭 Hum aapko kbhi maaf nhi kry gy....kbhi nhi ...
Naitik was also sat on sofa... Pressing his head a little...
Me ne aaj tk apni princess ki ankho main kbhi ansu nhi any dea .. r aj ... Meri princess.... Kitna hurt hai...
Kaash aaj Akshara (late mother of haseena)
zinda hoti to wo princess ko sambhal leti ...🥺🥺🥺🥺Haseena was crying badly ... And at ks side...
Karishma condition was same .... He was sitting on floor in hall by the support of sofa ... Hugging his knees close to his heart....
Bgm song 👇👇👇
Ks: haseena.... Aap...plz... Wapis lout aiye plz.... Hum ... Aap ko nhi krna chahty thy... 🥺🥺🥺😭😭😭 Aapko nhi kho skty hum .... 😭😭😭
Manish and sawarna reached hasena house....
Entered in...
Saw naitik was sitting in hall on sofa...
Naitik saw both manish and sawarna....
His face got red with anger .... He stands at his place...
Ku aye hain aap sub?? Abhi r kuch baaki reh gya hai kia??? Meri princess ki halat mjh sy dekhi nhi ja rhi .....
Sawarna: Naitik g... Plzz hamari baat sunye...
Naitik: nhi ... Mjhy kuch nhi sun na.... Aap dono jain yahan sy....
Manish: Naitik g plz....
Naitik: jain aap plz... Me nhi chahta k haseena aapko yahan dekhay...
Manish: naitik g... karishma ny jo kia wo...
Naitik cut him...
Us ny jo kia us k lea haseena to kia me b kbhi maaf nhi kru ga.... Itni bari baat itni assani sy keh di... 😠😠
Aagr aap log nhi jaye gy to theek hai..me hi chala jata hu....
Get up and turned to go....
Manish loudly: Naitik G... Haseena beti ki jaan khatre main hai.. 😕
Naitik stopped with a jerk ....
He turned back...
Saw manish...
Kia??? Kia kaha aap ny??? 😕😕😕 Yeh....aa..p kia keh rhy hain.???
Manish: G naitik g....
Plz aik baar thande dimage sy humari baat sunye....plz....
Naitik: bolye kia bat hai?? Princess ko khatra h kese???
Manish told him all....
Naitik: kyaa??? His eyes filled with tears.....🥺🥺🥺
Meri princess kitna khush thi.... R krishma b...
I... I am sorry manish g me ny karishma ko galat samjha.....mgr me kia krta...princess ki halt mjh sy dekhi nhi gai....
Manish: relax naitik g...aapki jagha koi b hota to wo asay hi react krta.....
Sawarna: Naitik g... Aap plz mjhy haseena k pass lw jaain... Me usko sub bta du gi.. 🥺🥺...mjhy umeed hai k wo smjh jaye gi ....
YOU ARE READING
Ishq Wala Love 🥰🥰🥰 (COMPLETED)
FanfictionBased on haseena karishma love story..🤩🤩 agy kia hoga khud parhlo .......