Розділ ІV / Чи можу я стати твоїм другом?

311 36 8
                                    

Сьогодні була субота, і Мінхо вдалося виспатися. Хоч і прийшов він додому доволі пізно, о 22:25 приблизно. Після того як прийняв душ та поїв, вже була одинадцята година ночі. Лі почувався так, ніби по ньому пройшовся цілий табун слонів. Все тіло нило, і як тільки він плюхнувся у ліжко, то його очі одразу ж зіткнулися так, що ніхто в світі не зможе змусити парубка розплющити їх.

                                  ****

Ранок. Мінхо прокинувся о 9 годині ранку, нарешті він нормально відпочив. Десь до 10 він сидів у телефоні, але все ж такі піднявся з ліжка, бо спина починала вже трохи боліти. Лі пішов на кухню та зробив чай із м'ятою. Поки чай ще був гарячим, він захотів млинців. Небагато, стільки, щоб вистачило на раз перекусити. Він почав замішувати тісто, та коли вже процес підходив кінця, поставив на плиту нагріватися сковорідку, а потім почав й смажити. Все це відбувалося не довго. Іноді, коли один млинець був готовим, Мінхо з'їдав його відразу та запивав чаєм. Коли ж все було готове, на годиннику була вже 11 година дня. Хлопець починав збиратися, бо о першій йому потрібно буде виходити та їхати до школи танців, щоб провести урок для діточок. Зазвичай він ставив якісь танцювальні програми для дитячих садочків та дітей з молодшої школи. Йому подобається танцювати та робота його влаштовує. Зарплата не мала та й не велика, + це його хоббі, тому сам процес приносив задоволення. Лі помив за собою посуд та розпочав збирати сумку в дорогу. Поклав із собою одяг на заміну, набрав пляшку води та захопив упаковку снеків, щось по типу рогаликів. Цього йому вистачить, бо заняття буде проходити сьогодні 4 години. Коли Мінхо вже зібрав все необхідне, телефон, який від перед цим поставив на зарядку, вже мав 100%. На екрані блокування, хлопець побачив повідомлення.

– Схоже, що у мене з'явився новий клієнт для репетиторства. - Лі посміхнувся, та розблокувавши телефон прочитав повідомлення:

– Добрий день, пане Лі Мінхо. Я хотів би запитати вас з приводу додаткових занять.

– Так, добрий день. Звісно. Що саме ви хотіли запитати?

– Я б хотів записатися якнайшвидше. Чи є вільні місця на наступному тижні? Напочатку приблизно. А, і ще у вас написано в профілі, що перше заняття пробне та буде безкоштовним, це правда?

– Так правда, це для того, щоб ви могли визначитись із вибором наймати мене, чи ні. На наступному тижні є вільне місце на понеділок. Вам таке підходить?

Ви питаєте чому я так себе поводжу, «вчителю»?Where stories live. Discover now