Сьогодні зранку Хан був в шоці, через свій сон. Він не міг припинити думати про нього протягом усього дня. Йому наснився той самий працівник караоке-бара, котрого він вважав дуже гарним. У цьому сні не було нічого надзвичайно, Джісон і досі не розуміє, чого він так соромиться, бо вони з тим хлопцем лише ходили у парк, кафе та на останок додому до Хана, щоб подивитися фільм. Нічого особливого, так завжди роблять друзі.
- А може... Це був віщий сон і ми з ним потоваришуємо? Будемо гарними друзями, так як з Феліксом та Хьонджіном. - тихесенько проговорив Джісон із надією. Він соромився знаходити нові знайомства. З Ліксом та Хьонджіном, вони знали одне одного з початку середньої школи, тому й дуже добре товаришують. Але це нова людина, і здається досить цікавою на перший погляд. Було б непогано познайомитись із ним.
- Як там його звати... Ааа блін, я не подивися на його бейджик, лице було занадто яскравим, - плухнювся на ліжко парубок і почав дивився у стелю впродовж не менше, ніж три хвилини, - Так, ладно, треба пошукати собі репетитора і добре здати екзамени, щоб якнайшвидше піти гуляти з хлопцями.
Хан зайшов на сайт для пошуку викладачів і коли дивився варіанти, побачив те саме лице. Він побачив того самого хлопця з караоке-бара. Виявляється він працював не тільки там, а ще й займався репетиторством з математики. Для Джісона це була можливість познайомитися з ним поближче і , можливо, подружитися. Хлопець подивився анкету, й той тому здався досить обізнаним, на перший погляд, не можна ж судити лише через опис. Ціна також було досить нормальною, недорого та й недешево, 9 тисяч вон за півтори години заняття. А якщо б було і дорожче, то Хану всеодно, родина в нього досить забезпечена.
- Так, яке ж там в нього ім'я... Лі Мінхо, досить гарне, йому підходить...
Джісон вирішив написати в особисті повідомлення і запитати, чи може той займатися з ним. Відповідь була позитивною, чому Хан дуже зрадів. Це означало, що вони зможуть побачитися та, навіть, потоваришувати. Про перше заняття вони домовилися так, що Мінхо сам прийде до Хана, і якщо тому сподобається як він викладає предмет, то будуть домовлятися де будуть проходити наступні уроки й надалі. Самé заняття буде проходити у понеділок об 16:30, якраз після уроків у школі.Тепер, коли репетитор вже, можна сказати, є, хлопець може зайнятися всіма останніми справами, наприклад, закрити всі долги з інших предметів.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Ви питаєте чому я так себе поводжу, «вчителю»?
Fiksi Penggemar- Вибач, тобі не подобається, коли хтось торкається твоєї голови? - запитав Лі з ноткою хвилювання в голосі. Він прибрав руку з голови. Було видно, що він схвильований станом Джісона. - А-а-а... Ні! Продовжуй, мені подобається! - сказав Хан, та покл...