on dört

939 62 58
                                    

Minho'nun bedeni soğuk suyla buluştuğunda aklındaki tek şeyle çırpınıyordu.

Yüzme bilmiyordu.

Deniz gerçekten çok derindi.

Ve Minho çırpındıkça batıyordu.

Yukardan boğuk boğuk çığlık sesleri geliyordu.

Minho ise kendini suya bırakmıştı. Nefesi yetene kadar yaşayacaktı.

Son kez Felix'i ve diğer arkadaşlarını görmeyi çok isterdi.

Jaejun ise ittiği Minho'nun arkasından bakıyor, anlık bir sinirle yaptığı için kendinden nefret ediyordu.

Felix ise her şeyi görmüştü.

Jisung'un yanından ayrılıp koşarak Jaejun'un yanına gitti. "OROSPU ÇOCUĞU!"

Jaejun'un yakalarından tutup yüzünü yumruklamaya başladı. Jisung ise koşarak yanlarına gelmişti.

"Felix! FELİX SAKİN OL!"

"BU PİÇ AZ ÖNCE MİNHO'YU SUYA İTTİ, MİNHO YÜZME BİLMİYOR JİSUNG!" Felix ağlıyordu ve bağırışını yattaki herkes duymuştu.

Chan duyduğu cümleyle hemen kafasını kaldırdı. Koşarak Felix'in yanına gitti.

"Noluyo?" Jaejun'a baktı, sonra Felix'e döndü, "O yüzme bilmiyor di mi?" Felix ağlarken kafasını salladı.

Chan hemen üstündeki tshirtü çıkarıp Jisung'a fırlattı. Kimsenin ne dediğini dinlemeden suya atladı.

Herkes yatın kenarlarına gitmiş onları izliyordu.

O sırada Jeongin Jaejun'un yakalarından tutup Jaejun'a kafa attı ve büyük bir kavga başlattı.

Chan denizin içinde etrafa bakıyordu. Tuzlu su gözlerini yakıyordu ama umursamıyordu.

Biraz daha derine indikten sonra onu gördü. Ne kadar suyun altında olsa bile gözlerinden yaşlar aktığı belli olan Minho'yu.

Hızlıca Minho'nun yanına yüzdü. Yanına vardığında Minho'nun beline kolunu sardı. Minho hissettiği elle gerildi. Gözlerini açıp ona kimin sarıldığına baktı. Chan'dı.

Başka zaman olsa onu öldüresiye yumruklayabilirdi fakat şuan kurtuluşunun Chan'ın elinde olduğunu bilerek gözlerini kapayıp kendini Chan'ın kolları arasına bıraktı.

Chan hızlıca yukarı doğru yüzmeye başladı. Minho ona sıkı sıkı tutunmuştu.

Suyun yüzeyine çıktıklarında Felix onları gördüğü için çığlık atmıştı ve ağlaması şiddetlenmişti.

Minho gözlerini açtı. Sonunda nefes alabiliyordu.

Chan yattan aşağı atılan merdivene doğru yüzdü. Oraya vardığında önden Minho'yu gönderdi, ardından kendisi çıktı.

Yata tekrar çıktıklarında Felix koşarak Minho'ya sarıldı. Sırıl sıklamdı ama önemli değildi.

Hyunjin onlara bir çift havlu uzattı. Felix havluyu alıp Minho'ya sardı.

"İyiyim Felix merak etme, Jeongin nerde?"

Felix bir şey söylemeden Minho'nun önünden çekildiğinde Jaejun'u yumruklayan Jeongin göründü.

"Görmedim duymadım bilmiyorum"

Felix gülerek tekrar Minho'ya sarıldı.

Hyunjin tekrar yanlarına geldi, "Benim kamaramda bir kaç parça kıyafet var, onları giyebilirsiniz. Gelin" deyip yürümeye başladı.

Don't Need You, BanginhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin