Minho kazağını çıkardıktan sonra dolabında pijamalarını arıyordu. Sırtında hissettiği sıcaklık ve belinde hissettiği kollarla derin bir nefes verdi.
"Eunchae Jisunglarda..."
"Chan, gerçekten çok yorgunum.." Minho Chan'a dönerken konuştu.
"Gözlerin öyle söylemiyor"
Minho kaşlarıno çattı, "Ne diyormuş benim gözlerim!"
"Gözleriin, beni ne kadar özlediğini söylüyorlar" dedi Chan sırıtarak.
Minho belindeki kollardan kurtulup dolap ve Chan'ın arasından sıvıştı. "Çok yorgunum dediim, iyi geceleeerr"
Chan tam kapıdan çıkmak üzere olan Minho'nun kolundan tuttu ve kendine doğru çekti. "Giyinmiyecek misin?" dedi sırıtarak.
Minho göz devirip ofladı.
"Nazlanma, sende istiyorsun..." Chan Minho'nun suratını avuçları arasına alıp göz göze gelmelerini sağladı.
Minho bir şey demedi. Zaten bakarsak Chan zorla evlendirildiği, nefret ettiği biri değildi. Chan'ı seviyordu ve dürüst olmak gerekirse Chan doğru söylüyordu.
Chan'ın gülümsemesi tüm suratına yayılırken yavaşça eğilip dudaklarını birleştirdi. Minhoda Chan'a karşılık verdi ve kollarını Chan'ın boynuna doladı.
Chan öpüşmelerini ayırmadan Minho'yu yatağa yatırdı. Kendiside iyice yerleştikten sonra dudaklarını ayırıp Minho'nun boynuna öpücükler bırakmaya, bazı yerleride emmeye başladı.
Minho bir yandan kıkırdayıp bir yandan küçük küçük inliyordu. Chan Minho'nun göğsüne kocaman bir öpücük bıraktıktan sonra yerinde doğrulup önce üzerindekileri, sonra Minho'nun üzerindekileri çıkardı. Sonrasında ise tekrar Minho'nun dudaklarına eğilip bu sefer daha sert öpmeye başladı. Araya dilini de katınca Minho boğuk bir inleme bıraktı.
Chan dudaklarını ayırdıktan sonra iki parmağını Minho'nun dudaklarına değdirdi. "Yala..."
Minho ağzını açıp Chan'ın ona uzattığı parmakları ağzına aldı ve emmeye başladı. Chan Minho'nun parmaklarını emmesiyle gittikçe yükseliyordu.
Chan Parmaklarını Minho'nun ağzından çıkardıktan sonra Minho'nun deliğine konumlandırdı ve beklemeden direkt içeri yolladı.
Minho yüksek bir sesle inleyip kalçasını hareket ettirdi. Chanda bir süre sonra makas hareketiyle Minho'nun deliğini hazırladıktan sonra parmaklarını içinden çıkardı ve penisini deliğine konumladıktan sonra hızlıca tekrar içine girdi.
Minho tekrar inleyip yanındaki yastığı sıkmaya başladı. Chan biraz bekledikten sonra Minho'nun içinde gel git yapmaya başladı.
Minho Chan'ın her hareketinde inliyor, Chan ise Minho her inlediğinde daha yükseliyordu.
Birkaç kez daha gel git yaptıktan sonra Minho'nun içine boşaldı. Minhoda daha fazla tutamayıp sızdıran penisini serbest bıraktı.
Chan Minho'nun içinden çıkıp yanına uzandı. Yorulmuşlardı.
Minho hafifçe yana kayıp kafasını Chan'ın göğsüne yasladı. Chan'da Minho'ya sarıldı.
"İyi geceler Channie~"
"İyi geceler bebeğim"
...
--
o sirada eunchae ve jilix napiyo okumak ister misiniz ona gore yazicam 🙊
bide bisey soylicem ama finale yaklasiyoruz ama aglamauin aglarsaniz kuserim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Need You, Banginho
FanficMinho okuldaki sapığından bir türlü kurtulamıyordu fakat Chan sonunda dayanamayıp işe karışmıştı. #1 - banginho #1 - jilix #1 - chanho -040223 #201222 #170323