yirmi bir

509 38 23
                                    

Birkaç yıl sonra...

"Onu oraya koyma dedim!" Minho mızıklayarak Chan'ı yönlendiriyordu.

Birkaç yıl geçmiş, Chan ve Minho okullarını bitirip evlenmişlerdi. Şuan Chan 24, Minho 23 yaşındaydı. (En son bıraktığımda 18 yaşındalardı, bebeklerim ne çabuk büyüyorlar.)

Ve şuan ise Minho'nun talimatlarına göre evlerini diziyorlardı.

"Azcık sola, TAMAM YETER!"

"BAĞIRMA!"

"ÖZÜR DİLERİM!"

Jisung elindeki kutuyla küfür ederek içeri girdiğinde Felix silmekle uğraştığı vazoyu bırakıp yanına gitti.

"Jisung onu düşürürsen seni öldürürüm"

Jisung kutuyu yere bırakıp dizlerinin üstüne çöktü, "Niye bitmiyo bu kutular amına!"

"Aşkım ya kıyamam"

"Felix sen dön işinin başına, Jisung sende git Hyunjin aşağıda bekliyo koş!"

"Mola alıyorum ben!"

Minho elini beline koydu, "Reddediyorum"

Jisung homurdanarak aşağı inerken Felix'te tekrar bezi eline aldı.

"HİÇ Mİ SİMETRİ ANLAYIŞIN YOK CHAN! ay bayılıcam şimdi!"

Minho elini alnına koyup abarta abarta tepki verirken Chan Minho'nun yanına gitti ve onu arkasından ittirdi, "Çok biliyosanız kendiniz yapın beyefendi!"

Minho kaşlarını çattı, "Öyle olsun Chan!"

Felix ağlamaklı bir şekilde, "Ya niye bu kadar bağırıp duruyosunuz yeter" dedi.

Minho koltuğu istediği gibi ayarladıktan sonra salonun kapısına gidip salonu inceledi. "Ay çok güzel olduu!"

"Bitti di mi?"

"Bitti Felix'im gidebilirsin"

Felix öyle bir hızla evden çıktı ki, Minho sarsıldığını hissetti.

Minho camdan dışarı bakan Chan'a seslendi, "Gittiler mi?"

"2 saniye önce"

Minho kıkırdadı. Gerçekten onları bugün çok yormuştu.

Evi son kez gezindikten sonra tekrar Chan'ın yanına gitti.

"Yatalım mı artık?"

Chan çoktan koltuğun başında uyuya kalmıştı zaten.

Minho gülümsedi, Chan'ı dürtüp uyanmasını sağladı. "Hadi yatağımıza gidelim rahat rahat yat"

Chan hafif uykuluyken başını salladı. Ayağa kalktı ve karşısında dikilen Minho'yu kucağına aldı.

"Yah!"

"Ne? Evli çiftler odalarına ilk girdikleri zaman böyle girmezler mi?"

Minho kocaman gülümseyerek başını Chan'ın göğsüne yasladı ve onu odalarına götürmesine izin verdi...

--

merak etmeyin daha final degil 😻

Don't Need You, BanginhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin