-Mint azt tudják, 5 nap múlva fiam, II. Aegon Targaryen, régi valyriai hagyományainkhoz híven, feleségül veszi lányomat, Helaena Targaryent. Ezen csodálatos esemény előtt tisztelegve Lovagi Tornát, valamint 5 napos mulatságot tartunk. Éljen tehát a hamarosan egybekelő ifjú pár!-szónokol apánk, Viserys király, balkonunkon, mire a tömeg tapsolni és örvendezni kezd.
-Éljen soká Aegon Herceg! Éljen soká Helaena Hercegnő!-skandálták, mire apám leült mellénk, majd trombita szót követően megkezdődött a várva várt lovagi torna.-Tölts még bort-szól a mellettem ülő Aegon nem sokkal a torna kezdete után eréjesen a mögötte álló szolgálólányra, mire az félelemtől remegő kézzel engedelmeskedik.
-Talán nem kéne annyit innod, hogy a lovagi torna végén lezuhanj az erkélyről-jegyzi meg erre Aemond, aki pedig mögöttem álldogál egy ideje.
Mivel bátyánk már ténylegesen nem áll messze a teljes lerégeszedéstől, én is örülnék ha letenné kupáját, azonban öccse rosszalló tekintetére és megjegyzésére csak ennyit mond:
-Ugyan már öcsém! Én csak ünneplek. A kérdés inkább az, hogy te miért nem osztozol az örömünkben?Miért nem iszol?Nem igaz Hercegnőm?-kérdezi, majd egyszeriben megfogja az eddig székem karfáján pihentetett kezem és hüvelyk ujjával cirógatni kezd.
-Van, akinek nem szükséges ájulásig innia magát, ha ünnepelni akar-vág erre vissza Aemond és szemében mintha parázsló dühöt látnék.Mire azonban erre Aegon ismét mondhatna valamit, anyánk szúrós pillantásával elhallgattatja őket.-Helaena Hercegnő-szólít meg ekkor az egyik, lovagi tornán részvevő Ser, mire felállok a helyemről és előrébb sétálok hozzá.
-Győzelmem érdekében megtisztelne az áldásával Hercegnő?-kérdezi tőlem a csillogó páncélban lévő, lóháton ülő lovag.
Mivel egy farkas van páncéljára festve, ő csak a Stark házhoz tartozhat, tehát Derest képviseli.
-Természetesen-felelem mosolyogva, majd díszes babérkoszorúmat lándzsájára helyezem-Sok sikert Ser!
-Köszönöm Hercegnő-hajt fejet végül a páncélos férfi, majd a párbaj megkezdéséhez, a kezdőponthoz lovagol.Amikor én is megfordulok, hogy visszaüljek a helyemre, legnagyobb meglepetésemre két dühös férfi tekintetével is szemben találom magam.
Az egyik Aegon, aki újabb kupa bort vesz magához, miközben tekintetével szinte kardélre hány, a másik pedig Aemond, aki összehúzott szemekkel néz és olyan erővel szorítja az oldalához erősített kardját, hogy ujjbegyei már elfehéredtek.
-Helaena, ülj le lányom-szólal meg erre atyánk, én pedig még csak most térek észhez. Még mindíg egy helyben állok.
-I...igenis Felség!-motyogom, azonban mikor leülök, egy pohár bor ömlik az ölembe.-Aegon!-kiáltom el erre magam, mire a balkonom az egész királyi család és az összes itt lévő Ser, Mester és szolgálólány ránk emeli tekintetét.
-Hercegnő! Had segítsek!-lép ekkor azonnal elém Samantha, aki az utóbbi napokban személyes segítőmmé vált.Már nem csak a reggelimet szolgálja fel nekem, hanem ő segít a reggeli készülődésemben, az öltözködésben, ő segít a fürdőzésekkor, vele sétálgatok a kastély udvarában, valamint szinte minden, eddig magányos percem, már vele töltöm. Teljes bizalmamat élvezi, bár az " Aemonddal közös kis titkunkról" nem tud.
-Makacs foltot fog hagyni, így legjobb lenne ha mihamarabb átölözne ,Hercegnő-tanácsolja, miután kendőjével a nagyja italt felitatja ruhámról.
-Rendben. Menjünk-ezzel azonnal fel is állok, elnézését kérem szüleimnek, mire atyám csak mosolyogva bólint, így Samathával az oldalamon, távozom.-Nem elég, hogy gyűlölöm az erőszakot, mégis végig kell ülnöm ezt a barbár tornát ,ez a tökkel ütött rám borít egy üveg bort-zsőrtölődöm, miközben Samatha épp kiengedi ruhám fűzőjét.
-Édesanyámnak volt egy trükkje, amivel minden foltot ki tudott szedni a ruháinkból-magyarázza erre a lány-Bár még ilyen nagy borfolton nem alkalmaztam, engedelmével megpróbálnám kitisztítani!
-Az remek lenne Samatha!-felelem boldogan, mivel igazán szeretem ezt a ruhám.
-Akkor, miután befűztem ezt a szintén gyönyörű darabot -mutat az éppen felvett égszín kék öltözékemre-Megpróbálkozom vele.
YOU ARE READING
-ᴢᴀғɪ́ʀ sᴢᴇʀᴇʟᴇᴍ-
FanfictionA ᴢᴀғɪ́ʀ sᴢᴇʀᴇʟᴇᴍ a Sárkányok háza című sorozat ihlette Fanfiction, melynek főszerepében Helaena Targaryen, Aemond Targaryen és II. Aegon Targaryen áll. Ez a fanfiction nem mindíg fogja követni a könyv, illetve a sorozat történéseit, azonban egyezé...