°10°

462 61 64
                                    

Yoongi sabahtan beri Hoseok ile konuşamamıştı.

Eh, haliyle gergin ve sinirli Yoongi dönmüş, herkese işkence ediyordu.
Aeron bir an için bu plandan vazgeçmeyi bile düşündü.

Yoongi çok sinirli duruyordu.

Neyse ki Crush Yoongi'nin gerginliğini duyunca bunun nedenini anlamış ve karnının ağrıdığını söyleyerek çıkmıştı işten.
Hoseok'ta koşarak Bts'in pratik odasına gelmişti.

"BU KAREOGRAFİYİ KİM YAPTI? BU KAREOGRAFİYİ YAPANI SİKEYİM TAMAM MI?! KOLAYSA GEL KENDİN ÇALIŞ AMINA KODUMUN DANSÖZÜ, NEDEN BU KADAR YORUCU HAREKETLERDEN RAHATSIZ OLAN TEK KİŞİ BENİM! AYRICA DUVARLARIN RENGİ BOK GİBİ, IŞIKLANDIRMA DA ÇOK AYDINLIK! NEDEN OKSİJEN BU KADAR PİS KOKUYOR! JEONGGUK GÖZLERİNİ KIRPMAYI KES!"

"Ama hyung bu insa-"

"SANA KES DEDİM!"

Hoseok çekingence gergin sevgilisine arkadan yaklaşıp parmak uçlarına kalkarak kollarını onun omuzlarından boynuna doğru dolayıp sırtına doğru abandı ve yanağını öptü.

"Tünaydın mı demeliyim iyi akşamlar mı? Saat 17 olmuş bile"
Yoongi arkasını dönüp kollarını sevgilisinin beline doladı, kafasını omzuna yaslayıp derin nefesler alıp sessizce homurdanmaya devam etti.

"Bu herif ne zamandan beri bu kadar asabi?"
SeokJin sonunda Yoongi'nin sakinleşmesiyle rahatlayıp mızmızlanmaya başlayınca Taehyung işaret parmağını dudaklarına bastırıp 'sus' işareti yaptı.

"Biz ölmek için fazla genciz hyung"
"Sen bana yaşlı mı demek istiyorsun?"
"Değil misin?"
"KİM TAEHYUNG, SENİ ÖLDÜRECEĞİM! NASIL BANA YAŞLI DERSİN SENİ SIÇAN!"

Yoongi sesler ve koşuşturan iki adam yüzünden kafasını kaldırıp kaşlarını çattı, tekrar huysuzlanmak için araladığı dudakları Hoseok'un dudakları tarafından kapatıldı.

İkili yavaş yavaş ayrıldıklarında Yoongi'nin yüzü gülüyordu, burnunu sevgilisinin biçimli burnuna sürttü.
"Neden bütün gün mesaj bile atmadın?"
"Emin ol hiç vaktim olmadı, alakasız alakasız her türlü işi bana yüklediler"

Yoongi kaşlarını çattı.
"Crush sana çok iş veriyorsa-"
"Hayır hayır, aksine o bugün senin yanına gelemediğim için mutsuz ve yorgun olduğumu görünce karnının ağrıdığının yalanını söyleyerek izin kullandı, bende hemen yanına geldim"

Yoongi sevgilisinin köprücük kemiklerine ufak bir öpücük kondurup çekildi ve gülerek arkadaşlarına döndü.

"Haydi çalışalım! Ne aylaklık yapıyorsunuz bakayım? Bu kareografiyi kim yapmış? Çok güzel olmuş, maaşına zam yapalım bence"

Hoseok gülümseyerek kenara geçtiğinde Aeron yanına geldi.
Mutsuzdu, planı beklediği gibi gitmemişti.
Üstelik her bok için Yoongiden tonla azar işitmişti.

Bu planı bir daha asla uygulamayacaktı.

"Gözüme çarptı, Yoongi seni çoğu zaman köprücük kemiklerinden öpüyor?"
Gerçekten merak etmişti, anlamı olduğunu düşünüyordu.

"Köprücük kemiklerimi çok sevdiğini söylüyor, ve genelde sevişmek istediğini direkt olarak söylemek yerine köprücük kemiklerimi öpüyor, utandığımı biliyor"
Yanakları kızardı ve utançla kıkırdadı.

Aeron adamı detaylıca süzdü.
"Hak vermiyor değilim, bir erkeğe göre oldukça pürüzsüz ve parlak tenin var, muhtemelen yumuşaktır da. Ayrıca fiziğinde çok güzel. Yani bir erkek olsaydım bende seni sikmek isterdim sanırım. Senin ve Park'ın fiziği çok güzel. Park dansçı, fiziğinin nasıl olduğunu anlıyorum ama seninki... doğal mı? Off çok şanslısın, buğday tenli ve sütun bacaklısın resmen"

Aslında bir anda ağzından çıkan kelimeler ile Hoseok'un duraksadığını fark etti.
"Bu konuşma saçma yerlere gidiyor"
Hoseok garip olan bu konuşmayı kapatmak istese de Aeron sırıttı.

Acaba Hoseok dış görünüşü hakkında ne düşünüyordu?

"Ah, üzgünüm seni rahatsız mı ettim? Yani sadece bir an için Yoongi'nin seninle evlenme konusunda neden bu kadar heyecanlı olduğunu anladım da...Hangi erkek olursa olsun senin gibi güzel bir oğlanla evlenmek için gün sayar. Biliyorsun seksi ve anlayışlı birisin. Her erkeğin isteyeceği türden. Tabii sen daha iyi bilirsin, sende erkeksin sonuçta"

"Bir şey mi ima etmeye çalışıyorsun?"
Hoseok'un bozulmuş sesini duyunca keyfi yerine geldi.

"Yani sadece seni uyarıyorum diyelim, senden büyüğüm ve ilişki konusunda tecrübeliyim. Bazı insanlar fiziğin için sana yaklaşmaya çalışabilir. Sevgini kullanırlar. Yani onlar için yüzünün yada sevginin pek önemi yok, fiziğini severler. Dikkatli ol diye uyarıyorum canım, yani, senin ve benim gibi çirkin insanların başına çok gelir böyle şeyler"

Sanki kusurlu bir şeye bakıyormuş gibi Hoseok'un yüzünü inceleyip önüne döndü.
"Yoongi öyle birisi değil. Beni seviyor, ve bedenim içinde değil"
Hoseok'un ağlamaya yakın boğuk sesi ile iyice keyiflenip oyununa devam etti.

"Aynısını dediğim adamdan bir çocuğum var ve herif beni terk edip yeni bir hayat kurdu kendine. Ayrıca ben isim vermedim. Yoongi öyledir yada böyledir diyemem.  Yine de emin olma Hoseok. Senin neyin var ki? Yoongi ünlü bir kpop idolü, peki sen? Sadece seni düşündüğümden söylüyorum. Benimle aynı kaderi yaşama diye"

"Ne demek istiyorsun, anlamıyorum"
Anlıyordu, sesinin boğuklaşıp burnunun kızarması da kanıtıydı.

"Diyorum ki dikkatli bak. Yoongi cidden senin neyine aşık olmuş olabilir ki? Şimdi bir bakıyorum da, fiziğin bile belli bir süre sonra yetersiz gelir. Kilo vermen lazım sanki..."

Hoseok derin bir nefes aldı.
"Ben lavaboya gideceğim bayan Aeron"
Ve cevap beklemeden lavaboya giderken Aeron gülümsüyordu.

Hoseok ise banyoda yüzüne su çarparken kendi kendine konuşuyordu.
"Cidden...neyim var ki? Belki Yoongi evlilik teklifi ettiğine bile pişman olmuştur..."


makyöz /Sope (Yoonseok)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin