Beklemişti...
1 Aydır sevgilisiyle resmen uzak mesafe ilişkisi yaşıyordu.
Şimdi ise Hoseok'un söylediği gibi, ona evlilik teklifi ettiği lunaparkta onu bekliyordu.
Üşümüştü, saat çoktan 23.45'i vurmuştu ve lanet olsun ki tatlı sevgilisi hâlâ ortada yoktu."Yoongi!"
Bir anda sırtında hissettiği ağırlık, boynundaki kollar ve yanağındaki sıcak dudaklar ile kocaman bir gülümseme yayıldı suratına.
"Sevgilim"Sevgilisi sırtından iner inmez arkasına dönüp sarıldı, yanaklarını, burnunu, dudağını, alnını, yüzünün her yerini öptü.
"Çok özledim seni Hoseok"Ufak bir kıkırdama, dudaklarının üzerinde uzun süre baskı yapan dudaklar ve ensesindeki naif eller.
Yoongi mutluluktan bayılabilirdi."Bende seni çok özledim sevgilim"
Alınları birbirine değiyorken bir elini sevgilisinin beline doladı, bir elini yanağına koydu.
"Saçların uzamış"
Gözleri kısılana kadar gülümsedi Hoseok.
"Seninkiler de"
Bir eli ile sevgilisinin elini tutarken bir eli ile saçlarını okşadı yavaş yavaş."Ne bu? Ayrı kaldığımız süre boyunca özleminden baskın olmaya mı karar verdin?"
Yoongi'nin tek kaşını kaldırarak alayla konuşmasıyla kıkırdadı tekrardan.
"O kadar mı belli oluyor ya?"
"Hoseok seni hamile bırakacak kadar sikerim, günleri saymaktan harap oldum, cezasını çekeceksin"
"Hoşuma gider"
"Sen bu kadar arsız değildin! Ne oldu benim utangaç meleğime?!"
"Şu sıralar çok fazla Jimin ile takılıyorum sanırım"
Tekrar kıkırdadılar ve minik bir öpücük paylaştılar."Ya ben aslında tam 00.00ı bekleyecektim, ama üşüyorsun diye dayanamadım"
"Hoseok seni evren sıfırlanana kadar sikerim, sakın bir daha gitme!"
Sıkıca sarıldı Yoongi, kafasını boynuna gömdü.
"Sakın...çok özledim seni"
"Üzgünüm"İkili biraz daha sarılıp öpüştükten sonra el ele lunaparktan çıktılar, ikisi de gülümsüyordu.
"Nereye gidiyoruz?"
Hoseok'un meraklı sorusuna cevap vermeden arabanın kapısını açtı Yoongi.
"Bin hadi, 8 dakikamız kalmış zaten"
Hoseok hemen binip kemerini taktı, aynı şekilde Yoongi'de binip kemerini takınca hemen arabayı çalıştırdı ve bir süre sonra bir sitenin önünde durdu."Yoongi, burası çok güzel, ama neden geldik?"
Hoseok lüks siteye hayranlıkla bakarken araba girişinin kapısı açıldı, Yoongi arabayı sitenin arabasına park ederken Hoseok merakla izledi."Hoseok vakit kaybediyoruz!"
Yoongi elinden çekiştirerek sitedeki lüks apartmanlardan birine soktu onları, zaten zeminde olan asansöre binip 15. kata basarken çok heyecanlıydı.
"Yoongi, neden buradayız?"
Asansör durur durmaz Yoongi Hoseok'u elinden tutup sürükleyerek sağ koridora girdi ve 152 numaralı kapının önünde durup bir anahtar çıkarttı.
"Çocuklardan birisi ev mi aldı? Yıl başını onlarla mı kutlayacağız"
Son 3 dakika.Yoongi o son 3 dakikada kapıyı açıp sevgilisiyle içeri girdi, onu hızla salona götürdü ve piyanosunun başına oturdu.
"Tanrım...bu ev müthiş! Ve...neden kimse yok?"Yoongi piyano tuşlarına nazikçe dokunarak parçayı çalarken hayranlıkla ona döndü Hoseok, zaten 2 dakika olan parça havai fişeklerin patlamasıyla bitmiş, Yoongi de bir anda ayaklanıp sevgilisinin dudaklarına yapışmıştı.
"Yoongi...bu çok güzeldi..."
"Bu ev. Bizim yeni evimiz...beğendin sanırım"
"Beğenmek az kalır!"
Hoseok heyecanla etrafı gezerken Yoongi kıkırdayarak ikisinin montunu astı, ikisi için pofuduk terlikler getirdi ve bej L koltuğa oturarak sevgilisinin evi heyecanla gezmesini izledi.
"Çok fazla açık renk kullandım diye sevmezsin sanmıştım"
"Hayır hayır, ne tam beyaz ne sarı, bu renk çok güzel olmuş, Tanrım Yoongi burası harika!"Hoseok kocaman bir gülümsemeyle koltukta onu izleyen sevgilisinin kucağına zıpladı.
"ÇOK! ÇOK GÜZEL!"Yoongi kollarını sardığı beli iyice kendine çekip dudaklarına uzun bir öpücük kondurdu, oradan ayrılıp burnunu öptü.
"Hm~ Öyle mi?"
"Hm hm! Öyle!"
Yoongi kıkırdayarak sevgilisinin yanağını ısırdı, sonra onu kucaklayıp yatak odasına götürdü ve dolabı karıştırmaya başladı.
"İçeri sıcak, kısa bir şeyler ister misin?"
"Uyurken üşüyorum uzun olsun"
Yoongi ikisine de sweat ve eşofman çıkarttı, bir takımı Hoseok'a uzattı ve kendisi de giyinmeye başladı."Ben sıcak çikolata yaparım şimdi, evde tatlı var, çikolatalı kurabiye ve patlamış mısır çıkartayım, sende film seç beraber izleriz"
Aldığı onaylamayla mutfağa geçti ve sütü ocağa koydu, bir yandan mısır patlarken bir yandan hazır aldığı kurabiyeleri tabağa yerleştirdi. Hazırladıklarını tepsiye yerleştirip salona geçti, Hoseok çoktan bir şey seçmiş, onu bekliyordu."Eşofmanını neden giymedin? Üşüyeceksin?"
Hoseok sadece omuz silkti ve yanında oturan bedene sarıldı.
"Şuan sıcak, burada uyumam zaten"Uyudu.
Filmin ilerleyen dakikalarında, kafası sevgilisinin omzunda, bacakları sevgilisinin bedeninin iki tarafından sarkarken uyuya kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
makyöz /Sope (Yoonseok)
FanfictionHoseok BTS grubunun tatlı makyözüydü. Yoongi'nin dikkatini çeken tatlı bir makyözdü. !Soft! bu kitap @NurAy381 a hediye olarak yazılmıştır.