°9°

473 64 26
                                    

"Çok tatlı bir çiftsiniz"
Yoongi makyajını yapan kadına gülümsedi.
"Ya? Teşekkürler. Hoseok bunu duysaydı utanıp kafasını eğerdi ve parmaklarıyla oynardı"
Kendi kendine kıkırdayıp kendi elleri ile oynarken Aeron çaktırmadan göz devirdi ve sahte gülümsemesini genişletti.

"Kaç yıllık bir ilişkiniz var?"
Yoongi durdu, kaşlarını çattı ve dudaklarını kıpırdatarak saymaya başladı.
"5 yıldır tanışıyoruz, stajyerlikten kalma bir tanışıklığımız var hatta ama daha sonrasında yakınlaştık. 1 Yıl kadar platoniktim 1 yıl da tavlamaya uğraştım desem yalan olmaz, Hoseok edilen iltifatları üzerine alınmayan ve etrafındaki insanların farkında olmayan birisiydi"
Göz devirdi ve sonra sırıtmaya başladı.
"3 Yıllık ilişkimiz var işte"
"Şirket kızmadı mı?"
"Bilmiyordu ki, yeterince dikkatliydik- pardon Hoseok dikkatliydi. Eh videolar benim dikkatsizliğimden yayıldı desem yalan olmaz dikkatli olmalıydım"
Sonra omuz silkip kahkaha attı.
Açıkçası Aeron adamın delirdiğini düşünüyordu.

"Hiç pişman değilim ama! HEM ÇOK TATLI DEĞİL Mİ! UTANIYOR BÖYLE PONÇİK PONÇİK BAKINIYOR SALLANIYOR"
Kendi kendine gülerek sandalyede dönmüş ve ayaklarını sallamaya başlamıştı.
Üyelerin varlığını hatırlasaydı bu kadar rahat olur muydu?
Kesinlikle hayır.

"Gitti yine bunun kafası"
Namjoon göz devirerek makyajını yapan kadının işini bozmamak için eski düz suratına dönerken Jimin ve Jeongguk sırıtarak hyunglarının iki yanına geçti.
"Ya hyung çok tatlısın-"
"Ama Hoseok hyung pişman olmadığını-"
"Duyarsa kızacaktır"
"LAFIMI BÖLME SIRIK!"
"Ağlama cüce!"
"İkinizin de götüne mikrofon sokarım siz beni mi tehdit ediyorsunuz lan!"
Yoongi'nin ikisinin kulağını tutup çekmesiyle kendi kulağında bir acı hissetti.
"Yoongi! Bırak çocukların kulağını!"

"Hoseo-ah! Tamam bak bıraktım"
Hoseok gülümseyerek yanaklarına öpücük kondurdu ve iki küçüğün saçlarını okşadı.
"Nasılsınız çocuklar?"
İkili gülümseyerek hyunglarının iki yanağını öperken kıkırdadı.
"İyiyiz hyung teşekkürler"
"İyiyiz hyung teşekkürler"
"Beni taklit etme sırık!"
"Ağlama cüce!"

İkisi tekrar sözlü kavgaya girişirken Yoongi sevgilisinin -nişanlısının?- beline kollarını dolayıp çenesini omzuna yasladı ve arkasından sıkıca sarıldı.
"Bende seni özledim bir tanem"
Hoseok kızarmış yanaklarıyla kafasını eğip parmaklarıyla oynamaya başladı.
"Yha! Yoongi bir sürü insan var içeride"
Yoongi sevgilisini kolları arasında yüzleri birbirine dönecek şekilde çevirip burunlarını sürtüp kıkırdadı.
"Demiştim! Yerim ben senin utanmanı"
Bir anda ciddileşen Hoseok kafasına ufak bir tokat atınca dudaklarını büzdü.
"Yoongi çekil kadın makyajını yapsın sizin sıranız yaklaşı-"
"Sen yapsana~"
"Olmaz ben görevli değilim, ne yapacağını da bilmiyorum ayrıca"
Aeron fırsatı kaçırmamak için elindeki malzemeleri Hoseok'a tutuşturdu.
"Aslında bende Seokjin oppanın makyajını yapayım, şu açık dergi sayfasındaki makyajın aynısı yapılacak zaten, sen benden daha profesyönel yaparsın oppa"

Hoseok sayfayı eline alıp inceledi ve malzemeleri cebine sıkıştırıp Yoongi'nin sandalyesine yaklaştı, Yoongi sandalyeye oturup adamı bir anda kucağına çekti.
"Daha rahat edersin diye aşkım"
Hoseok kıkırdayarak göz devirdi ve etrafına bakınıp herkesin işinde olduğuna emin olunca dudaklarına ufak bir öpücük kondurup çekildi.

Aeron gizlice ikisinin fotoğrafını çekti ve gizli numaraya attı.
'İşimiz zor olacak, ilişkileri çok uzun süredir devam eden bir ilişki. Ama her ilişkinin zayıf bir yanı vardır değil mi? Yoongi Hoseok'a çok bağlı gözüküyor Yoongi'yi kıskandırmayı deneyeceğim. Hoseok ve Crush'un aynı ortamda bulunmalarını sağla'

Jimin Jeongguk tarafından Taehyung için satılınca grupta konuşmayı en çok sevdiği hyungu Namjoon'un yanına giderken Aeron'un Yoongi ve Hoseok'un fotoğraflarını çektiğini görüp kaşlarını çattı.
Belki de ben yanlış anladım?
Çok takmamaya çalışarak Hyungunun yanına oturdu.

makyöz /Sope (Yoonseok)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin