Belindeki kollar boynundaki burun ile uyandı Hoseok.
Kolları arasında olduğu sevgilisi çoktan uyanmış, saçlarını okşayarak seviyordu onu."Günaydın~"
Kıkırdadı, Yoongi'nin sesi hâlâ uykulu geliyordu, ve bu çok tatlıydı.
"Günaydın"
Eh, kendi sesinin de pek farkı yoktu."Şirketle öncesinden konuşmuştum, artık eskisi gibi bizim makyözümüzsün biliyorsun değil mi?"
Hoseok gözünü kaşıyarak kafasını sallayınca Yoongi yüzünü gömdüğü boyundan ayrılıp çocuğun yüzüne öpücükler kondurmaya başladı."Yoongi! Bir dur! Elimi yüzümü yıkasaydım"
İtirazları boşunaydı, Yoongi dakikalarca nişanlısını öpüp koklamış, sonunda dudaklarına uzun bir öpücük kondurup zar zor durdurmuştu kendimi."Yetmiyor Hoseok, seni o kadar çok seviyorum ki, içim içime sığmıyor"
Kıkırdayarak Yoongi'nin iki yanağını tutup o da öptü onun yüzünü dakikalarca.
"Artık kahvaltı yapmalıyız ama"
Biraz daha kıkırdaştıktan sonra Yoongi doğruldu, Hoseok'tan önce kalkıp onu kucakladı.Mutfağa girip Hoseok'u tezgaha oturttu, tava ve yiyecek bir şeyler çıkartırken Hoseok telefonundan Yoongi'ye ait olan şarkılardan birini açıp sırıttı.
"Şarkılarına bayıldığımı söylemiş miydim?""Beni sevdiğinden daha çok onları sevdiğini söylüyorsun zaten"
Kıkırdadı Hoseok."Ne yapayım, çok güzeller"
"Burası 'Seni daha çok seviyorum' demen gereken yerdi Hoseok!"
Yoongi yüzünde bir sırıtmayla ona dönüp kaşlarını çatmaya çalışırken kahkaha atıp şarkının sesini yükseltti.
"Sussana Yoongi! Agustd oppamın sesini duyamıyorum!""Ona oppa bana Yoongi yani?"
Bir kahkaha daha patlattı Hoseok.
"Agustd de sensin şapşal!"Yoongi kıkırdayarak tezgahta oturan nişanlısının burnunu öptü.
"Seni seviyorum"Gülümsedi Hoseok, kollarını onun boynuna doladı.
"Bende seni çok seviyorum..."[Kısa ama mutlu bir sondu bence! Daha fazla yazıp batırmak istemiyorum, bu fic böyle kendi halinde kalsın, başka ficlerde görüşmek üzere!]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
makyöz /Sope (Yoonseok)
Hayran KurguHoseok BTS grubunun tatlı makyözüydü. Yoongi'nin dikkatini çeken tatlı bir makyözdü. !Soft! bu kitap @NurAy381 a hediye olarak yazılmıştır.