°11°

423 62 40
                                    

Yoongi kolları arasındaki sevgilisinin ıslak saçlarına öpücük kondurdu. Yavaş yavaş saçlarını okşuyor, ufak öpücükler konduruyordu.

Hoseok ise düşünceliydi, yeterince iyi miydi?
Yoongi onu bırakacak mıydı?
Kilo mu almıştı o? Yoongi onu kaldırırken zorlanmıştı sanki...
Bir spor salonuna yazılsa iyi olurdu sanki?
Acaba kas yapsa Yoongi sever miydi?
Gerçi Aeron Jimin'in ince belinin ne kadar güzel durduğunu söylemişti.
Belini inceltmeliydi?

"Bebeğim?"
Uykulu sesle kendine gelip nişanlısının parmaklarıyla oynamayı bıraktı ve kafasını kaldırıp gözlerinin içine baktı.
Yoonginin göğsünün üzerinde uyumaya bayılıyordu! O olmazsa ne yapacaktı...
Ya Yoongi onu bırakırsa...Hoseok dayanamazdı...
Ne gerekirse yapardı Yoongi onu bırakmasın diye.

"Hm?"
"İyi misin?"
Tebessüm ederek kafa salladı, Yoongi tekrardan saçlarına ufak bir öpücük kondururken derin bir  nefes alıp gözlerini kapattı.
"Işığı kapatsana"
Yoongi'nin dediklerini mırıltıyla onaylayıp masa lambasının ufak ışığını kapattı ve eski yerine yerleşip gözlerini tekrardan kapattı.

Yoongi şuan onun yanındaydı, önemli olanda buydu değil mi?

~

Hoseok tereddütle baktığı tabağı derin bir nefes vererek crush'ın önüne koydu
"Yemeyeceğim sanırım"

"Hiçbir şey yemedin ki?"

"Olsun, aç değilim"

Hoseok masadan kalkıp gidince crush Jimin'e yazdı, Jimin ise kaşlarını çatarak okuduğu mesajdan sonra Aerona sinirli bakışlar atmaya devam etti.

Dün Hoseok ve Aeron konuşurken Hoseok'un rahatsız, Aeronunda keyifli olduğunu görüp yanlarına gidince duymuştu konuşmanın bir kısmını, üstelik Hoseok'un lavaboda kendi kendine konuşup ağladığını duyunca sinirlenmişti.

Bu kadın ne amaçlıyordu?

"Jimin?"
Kendisine seslenen Namjoon hyunguyla çatık kaşlarını Aerondan çekti ve gülümseyerek ona döndü.
"Efendim?"
"Aeronu gözlerinle öldürdün...bir sorun mu var? Bir şey mi dedi sana?"

Derin bir nefes aldı, aslında olanları anlatıp ondan mı yardım alsaydı?

"JEONGGUK SANA HAYIR DEDİYSEM HAYIR!"
Kavga eden Taekook ikilisiyle ikisi de oraya döndü, belki daha sonra söylerdi.

Hoseok içeri girdiğinde kavga eden ikiliyle geri çıkmayı düşünse de belinden kavranıp birinin göğsüne yaslanınca bu davranışı sonuçsuz kaldı.

"Hoş geldin bebeğim~"
Yoongi'nin ensesine bıraktığı öpücükle kıkırdadı.
"Hoş buldum, neden onları ayırmıyorsunuz?"
"Sonra onlar barışıp bize kızıyorlar, neden karışıyorsunuz ilişkimize biz gayet iyiyiz diye"
Tekrar kıkırdadı.
"Bir de sevgili değiliz diyorlar"

Sonunda barışmış olan Taekook şimdi sarmaş dolaş tiktok videoları izliyordu.

Aeron la göz göze gelince yüzü düştü, kadının dedikleri geldi aklına.
"Bebeğim, iyi misin yüzün düştü?"
Hoseok ufak bir kafa sallamasıyla kendisini saran kollardan kurtuldu.
"İşe dönmem gerek şimdi, akşam görüşürüz"
"Görüşürüz bebeğim!"

Hoseok düşünceli bir şekilde oradan ayrılırken Yoongi gülerek Jin'e döndü ve bir şeyler anlatmaya başladı.
Aeron mutluydu.
Yoongi bir şeyleri biraz daha fark etmezse amacına ulaşıp onları ayırabilirdi.

makyöz /Sope (Yoonseok)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin