°7°

502 68 10
                                    

Yoongi otel odasına vardığında siniri tepesindeydi.
Ona ya Hoseoktan, yada gruptan ayrılmasını söylemişti şirket.
Namjoon ne kadar elinden geleni yapmaya çalışsa da başarılı olamamış, Yoongi de hızlıca yazdığı istifa mektubunu patronunun yüzüne fırlatmıştı.

Üstelik otel odalarının önüne atılmış çöp yığınlarından da antilerin ve saesenglerin kaldıkları yeri bulduğu belli oluyordu.

Derin bir nefes alıp yavaşça kapıyı açtı, sevgilisi kızarmış gözleri ve burnuyla yemek hazırlıyordu ikisine.
"Hoş geldin bebeğim~ Nasıl geçti? Çok kızdılar mı?"

Yoongi kapının önündeki çöp yığınını boş verip içeriye girdi ve hemen sevgilisinin yanına gidip kollarını beline sardı. Hoseok önce kıkırdamış sonra da arkasından ona sarılan sevgilisini görmek için arkasına dönüp kollarını boynuna sarmıştı.

Yoongi'nin siniri sevgilisinin kolları arasında hemen geçse bile nefes alışlarından bir sorun olduğu belli oluyordu. Hoseok boynuna doladığı ellerin birisiyle ensesindeki saçlarıyla oynuyor, diğeriyle de şah damarını okşuyordu.

"Sorun nedir bebeğim?"
"Bir ev buldum, Busan  da, hemen yarın taşınalım"
"E işin ne olacak?"
"İstifa ettim"
"Ama Yoongi-"
"Lütfen...sadece böyle duralım"
Kafasını sevgilisinin boynuna gömüp derin nefesler almaya başladı, burnuna gelen koku dudaklarının kıvrılmasına neden oldu.

"Birisi benim eşyalarımı kullanmış anlaşılan, hm?"
"Çok güzel kokuyordu"
Hoseok cılız bir sesle hemen kendini savunmuş, ama Yoonginin ona gülümseyerek baktığını görünce o da gülümseyip saçlarını çekmişti.
"Ay Yoongi çekil de yemekleri doldurayım"
"Aç değilim ben"
"Ne yani ben senin için o kadar uğr-"
"Tamam tamam"
Yoongi kıkırdayıp sevgilisinden uzaklaştı ve sofra kurmasına yardım etti.

"İş ayarladım ben orada, sakın dert etme"
"Gitmek zorunda mıyız?"
"Bizim için daha iyi olur bebeğim"
"Peki..."

makyöz /Sope (Yoonseok)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin