#1#

10.3K 33 0
                                    

Selamm Ballı Lokmalarımmm
Bir kurguya başlama kararı aldım.
Amaç kafam dağılsın çalışma hayatından günlük hayatın stresinden uzaklaşalım.
Şimdiden yazım hatalarımdan dolayı kusurlarım affola.
İlerleyen bölümlerde biraz daha texting ve +18 ilerliycek bilginiz olsun 🤫😎.
Birinci bölüm sizlerle umarım beğenirsiniz. 
Ay hadi çok konuştum kaçıyorum bennn.
Öpüldünüzz şekerlerr 😁🍬

-----------------------------------------------------------------

Hey ben Ala çok fazla arkadaşı olmayan asosyele yakın bir tipim. Bir tane abim var. Başımın belası cağnım abim Arda.
Ailem önce oku işini eline al sonra erkek arkadaş eş kafasında oldukları için erkek sinekle yanyana gördüklerinde bile köpürüyorlar. Bu duruma istisna sadece Mert. Mert çocukluk arkadaşım sayılır 12 yaşından beri beraber büyüdük aramızda da 3 yaş olunca ailem bu yüzden olacaktır ki onunla takılmama kızmıyorlar. Yani annem kızmıyor babam için aynısı çok geçerli değil aman herneyse.

İşte olay burda patlak veriyor arkadaşlar. Çünkü ben çocukluk arkadaşımaa aşık oldum sanırıım. Tabiki Mert'in bundan daha haberi yok ama ben çok utanıyorum kendimden bu düşüncemden. 6 yıllık arkadaşına her gün kanka kanka diye peşinde dolandığın kişiye insan nasıl aşık olur. Bu içimde hissettiğim kalp hızlanmalarım midemde çözemediğim kelebeklenmeler aşk mı onu da bilmiyorum ya gerçi. Bu yaşıma kadar ben hiç böyle bişi yaşamadım ki. En korktuğum şey de benim için çok ama çok değerli olan Mert'i kaybetme ihtimalimdi. Eğer ona bunu söylersem aramızın açılmasından çok korkuyordum. Tek dert ortağımı çocukluğumu kaybederdim o zaman.

He siz durup dururken nasıl aşık olduğumu soruyosunuzdur şimdi. Birden olmadı tabiki ama ben daha kendime yeni itiraf edebildim bunu. Beraber gittiğimiz tiyatro ekibiyle yaptığımız turnede başladı herşey..

6 AY ÖNCE

"Evet çocuklar Karadeniz turnemiz bugün itibariyle başlamıştır. Öncelikle hepinize hayırlı yolculuklar diliyorum. Yolculuk boyunca beni üzmeyeceğinize eminim. İstikamet Artvin gazamız müberek olsun." Erhan hocanın yaptığı konuşmayı tüm otobüs ıslıklaar eşliğinde alkışladı.

Ben Yaren ile oturmuştum. İki arka çapraz koltuğumuzda Mert ve Yağız oturuyordu.

Yarenle birbirimize heyecanla sarıldık bu bizim ilk turnemizdi. 10 kişilik bir kadroyla Artvin, Trabzon, Ordu, Giresun ve Samsun'da 2 şer gün kalıp tiyatromuzu oynuycaktık.

"Yaren kanka ölücem heyecandan. Hala şaşkınım ailelerimiz nasıl izin verdi bu turneye."

" Valla Ala hala şoktayım. Bir rüya olduğundan şüphem var. Kanka beni bir cimciklee hele." dediğinde fırsattan istifade hemen kolunu cimdikledim. Derken ağzından küçük bir çığlık kaçtı.

" Hay amı.. Vur dedik öldürüyosun kızım. Al kolumu sök yerinden. Kangren oldum yaa. " ben kıkırdarken arkadan Mertin sesiyle yönümüzü arkaya çevirdik.

" Aaa kızlar çok ayıp küfür falan hiç yakışıyor mu ağzınıza. Cık cık." cık cıklarken gözlerimi devirdim. Bu arada ailem Mertin de turneye geldiğini öğrendiği için beni göndermişlerdi. Göyaaa bana abilik yapıcakmışta. Göz kulak olucakmışta. Allah Allah biz başımızın çaresine bakamıyor muyuz.

" Ay Mert duyan da ağzından her dakika bal damlayan biri sanıcak hee." diyerek dil çıkarttım.

" Bak bak insan kankasına hiç dil çıkartır mı yaa ayıp bee." dediğinde tekrar dil çıkartıp önüme döndüm.

Yağızla Yaren sevgiliydiler. Annemler yüüznden biraz onların arasına girmiş gibi oldum. Yaren Yağızla yan yana yolculuk yapmak istiyordu ama aileler yolcu etmeye gelince mecburen beraber oturmuştuk. Normalde ilerleyince o Yağızın yanına geçicekti bende tek oturucaktım ama işler planlağımız gibi gitmedi. Belediyeden yaptığımız gösterileri çekmek için basın mensubu gelince boş ver kalmamıştı.

MEHLİKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin