#2#

5.6K 36 0
                                    

Hellloooo ballı lokmalarım nasılsınızzz?

İlk bölüm giriş gibi olduğu için biraz kısa olmuştu. O yüzden hemen ikinci bölümü de yayınlıyım dedim. Bence iyi ettim. 😎

Sizi yeni bölümümüzle baş başa bırakıyorum umarım beğenirsiniz.

Yorum ve beğenilerinizi bekliyorum canlaaar öpüldünüüüzz 😘

----------------------------------------------

Karadeniz turnesinin 2. Günündeydik. Herkes kahvaltıda denize gitceğimiz için sevinirken ben malesef sevinemiyorum. Neden çünkü regliyim. Aslında son günlerim ama giremem ki. Zaten hiç böyle bir şey yapabileceğimizi düşünmediğim için yanımda mayo falan da getirmedim. Kolumun dürtülmesiyle kendime geldim.

" Heyy kime diyorumm Alaa kanka gireriz dimi bizde denize?" diye kolumu hem dürten hem konuşan Yarene döndüm.

"Kanka sen girmek istersen girersin ben kenarda izlerim sizi giremem denize."

"Ya neden ki kanka uf sen gitmezsen bende girmem" dedi suratını asarak Yaren .

"Kızım sen neden girmiyosun ya ben regliyim o yüzden yani. Sen bana ne bakıyosun gir işte sevgilinle. Hem zaten ben doğru düzgün yüzmeyi bilmiyorum ki zaten çok ilerleyemezdim." bunları zeytinimle oynarken söyledim. Aslında içim gidiyodu ama şartlar ell vermiyodu nasip napalım.

Kahvaltıdan sonra herkes odasına hazırlanmaya çıkmıştı. Bende babamdan gizli aldığım ve getirdiğime şükrettiğim kot şortum siyah sporcu südyenimin üstüne herzaman ki gibi erkek reyonundan aldığım marvel tsirtü geçirdim altına da beyaz spor ayakkabılarımı giydim. Şort giymeye alışık olmadığım için biraz gerilsem de. Bence gayet şeker olmuştum.

Yarende hazır olunca asansörle aşağı indik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yarende hazır olunca asansörle aşağı indik. Servise geçtiğimizde neden herkes bana bakıyor gibi hissediyordum. Aceleyle yerime geçtim. Mert ve Yağızın gelmesiyle harekete geçtik. Mert Yağızla konuşmaktan anca bana dönmüştü ve tuhaf tuhaf bakıyodu.

"Hayırdır Ala pantolonunun yarısı otelde mi kaldı?"

"Ne alaka kanka ya denize gidiyoruz diye şort giydim işte ne var bunda?"

"Sen giymezsin böyle şeyler denize bile deniz taytıyla giriyorsun Ala. Yarenin başının altından çıkmıştır kesin bu dimi " neden dişlerinin arasından konuştuğunu anlayamasam da her zamanki korumacı Mert işte diye geçirdim içimden.

" Hayır ya babamdan gizli almıştım işte ben bunu bu güne nasipmiş giymek ne var Mert ya hevesimi kursağımda bırakma. Bak diğer kızların üstlerinde üst yok üst bir şort giydim diye burnumdan getirme ya. Babam mı oldun başıma şurda bir hafta kafa dinliycem yorma beni nolur. "dedim sitemli bir biçimde. Yüzüme bakıp derin bir nefes çektikten sonra bişey demeden önüne döndü o da. O arada sahil kenarına gelmiştik. Herkes üstündekini çıkartmış denize gitmişti Yaren herzamanki inadından vazgeçmemiş yanımda oturuyordu. Denizden bize doğru gelen Mert ve Yağıza baktım ne diye çıkıyodu ki şimdi bunlar denizden.

MEHLİKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin