Bu kadar çabuk yeni bölüm yazmayı bende tahmin etmemiştim.
Ve biraz +18 olan bir bölüm nasıl yazdım bilmiyorum artık sizin taktirinizz.
Attım ortaya bombayı ben kaçtım ballı lokmalarımm🏃🏽♀️🏃🏽♀️--------------------------------------------------------------
Sabah Mert beraber kahvaltı yapalım dediği için evden zar zor izin alıp evden kaçmıştım. Oğuz abi de varmış şu an bana kahvaltı hazırlıyorlardı. Kız tuhaf şeyler bunlar ne alaka kaynım ve kocam bana kahvaltı hazırlıyor. Benim olayları ciddileştirme şekli peki 😂 neyse bunları düşünürken ben geldim bile yukarı çıkıyorum şu anda. Ve sevgilim kurt bakışlım aslanım beni kapıda bekliyor geneee. Koşarak çıkıp daha ayakkabımı bile çıkartmadan ona sımsıkı sarıldım. Dünkü yaşadıklarımdan sonra buna ihtiyacım vardı.
"Hoşgeldinn güzelim. Bakıyım benim sevgilim beni çok mu özlemiş. " dedi başımın üstünden milyonlarca öpücük kondururken mert.
" Hı hııı çok özledim kii." dedim boynundaki kokuyu beni sakinleştirme için içime depolamaya çalışırken bende.
Ve sonra anlık istekle bana verdiği huzura minnet karşılığı olarak boynuna minik bir öpücük kondurmak istedim. O an Mertin sırtımda hareket eden elleri bir anda durdu. Ben durur muyum asla bir tane daha öpücük kondurdum ama çok hoşuma gitti napıyııım." Ala'm güzelim bir milyon öpülecek yer var. O doğru yer değil güzelim." tabi ben de saf saf yüzüne baktım tamam arkadaşlar o kadar da saf değilim etkileneceğini biliyorum tabikiisii. Ama bunu bildiğimi onun bilmesine gerek yok yani.
"Neden ki sevgilim huylandın mıı? " şaşkınmış gibi yüzüne bakarken.
" Hı hı aynen huylandım sevgilim." dedi kulağıma yaklaşıp fısıldayarak.
" Ama sadece ben huylanmadım." diyerek ekledi. Ya bu çocuk nasıl bu kadar rahat konuşuyor. Tam belimi sıkıca tutmuş beni kendine yaklaştırma çalışırken canım oğuzum abimin içerden sesi geldi.
" Sarılmanız bittiyse yardım edin lan bütün işi bana kitledinizz. " diye söylenerek.
" Aaa bak abim çağırıyor sevgilim ayıp olduuu aaaa" diyerek dudağının kenarından öpüp kaçtım.
" Ben sana yapacağımı biliyorum bak zor durumda bırakmak ne oluyormuş." diyerek söylene söylene peşimden geldi.
Oğuz abinin yanına gidip elimi uzattım her zamanki gibi o durur mu hemen elimden tutup beni kendine yakınlaştırıp sarıldı.
" Hoşgeldinn küçüüük. Sevgilinle bıcır bıcır bana gelince el tokalaş olur mu hiç. " diyerek alnımdan öptü.
" Şimdi demin kızdın yaa bize bende çekindim ondan sarılamadım abiciğim." dedim.
" Ee bizde her zaman kızçelere taviz var küçük bu mala kızarım ben" dedi kapıda bizi izleyen sevgilime bakarak.
" Bana der kızın yanında düzgün konuş diye kendisi nasıl konuşuyor bırak lan sevgilimi." dedi beni kendine çekerken Mert.
" Ay durun daha dakika bir gol bir. Ben çoook açım Hadii ne yaptınız ne yiyoruz." dedim onların arasına girerek.
" Geçin hadi içeri bende menemeni alıp geliyorum." Dedi oğuz abi. Korka korka mertle içeri geçtim.
İki erkeğin hazırlamasını göre baya iyi bir sofraydı. Üç çeşit peynir, zeytin çeşitleri, güzelce dilimlenmiş domates, salatalık, patates kızartması ve arkadan gelicek olan menemen. Bende gelirken simit getirmiştim. Misss gibi kahvaltı valla.
Ben masayı incelerken arkamdan birisi sarıldı. Mert olduğunu anladım tabiki dönmeye çalışırken o beni durdurdu. Sonra enseme ordan kulağıma doğru küçük küçük öpücükler bıraktı. Neden bu bu kadar nefes hızlandırıcı bişey kii.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEHLİKA
Random" Mert bunu yapmasak mı ben ben korkuyorum." '' Korkma güzelim'' dedi tekrar dudaklarıma yapışmadan önce. Sağ eli bir anda eşofmanımın içine girdiğinde kalbim yerinden çıkıcaktı. Parmakları altımdaki ıslaklığa değdiğinde ağzından hırıltılı bir nefes...