Selamm ballı lokmalarımmm
Sizce nasıl gidiyor bölümler?
Bu bölümde bizleri neler bekliyor bakalım.
Hazırsak biraz flashbackle başlıyoruz efeniiim..-----------------------------------------------------------------
Ala sen bugün bana ne diyecektin söylesene hadi toplamadın mı daha cesaretini. Bence söylersin artık.
Yok daha topluyamadım kii daha kaç saat geçti üstünden ne ara topluyumm🤭
Ala valla konuşmuycam senle.
Söylesene kızım nolcak ya
Ucunda ölümm yok.
Epi topu ne söylüyebilirsin?Ben şey korkuyorum
Eğer şimdi söylemezsen o zaman kork.
Sana 5 dk veriyorum söyledin söyledin söylemedin engeli basarım.
O kadar.Ya Mert dursana
Yapamam nolur yapma böyle(Mertimmm çevrimdışı)
Çıkma gitme ufff
Mert'in çıkmasıyla elim ayağım dolaştı. Odada volta atmaya başladım. Söylesem de %99 kaybediyorum onu söylemesem de. Hem böyle söylemek daha kolay söyle gitsin be kızım napalım o kaşındı. Yaz döktür bakalım.
Mertimmm:
Mert yazıcam tamam araaya girme ama ben bitiriyim sonra yaz tamam mı?
Ben bunu çok düşündüm. Sana bir çok kez söylemeyi istedim.
Ben seni kaybetmekten çok korkuyorum.
En iyi arkadaşım sırdaşım dostumsun sen.
Bunun bozulmasından çok korkuyorum.
O yüzden bu seni her gördüğümde kalbimi hızlı hızlı çarpmasına sebep olan duyguları .
Bana her sarıldığında karnımda uçuşan kelebekleri .
Sana her baktığımda yüzümde oluşan sırıtışı.
Nayinoyu her dinlediğimde kucağında uyuduğum günü saçlarımla oynadığında hissettiğim heyecanı ve birçok sebebi kalbime gömmek için çok uğraştım.
Ama ama yapamadım.
Ben sana aşık oldum sanırım.
Yani ben biliyosun daha önce hiçbir erkekle böyle bir şey yaşamadığım için bu duygular onu mu ifade ediyor onu da bilmiyorum..
Şimdi ne dersin bilmiyorum.
Sadece bu duygumu ben artık gizliyemiyorum.
Eğer dersen ki ben artık seninle arkadaş kalamam konuşmayalım anlarım ysni anlamaya çalışırım.
Sensizliğe kendimi alıştırmaya çalışmak çok zor olucak ama yaparım.(Mertimmm görüldü.)
(Mertimm yazıyor..)5 dk olmuş hala bir yazan bir silen Mert'in cevabını bekliyordum. Nabzım şu an 500 flaan atıyordur herhalde. Ve gelen cevapla dumura uğramış şekilde yatağa oturdum. Sanki o an kalnim durdu. Kulaklarımda tiz bir ses belirdi.
Ala ben böyle bişey söylüyceğini beklemiyodum.
Ben seni arkadaşım olarak görüyorum.
Bu şartlar altında arkadaş kalamayız.
Lütfen bir daha bana yazma kendine iyi bak. Hoşcakal.Ne denirdi ki haklıydı. Benim gibi biriyle neden birlikte olmak istesin ki. Dışarda bir sürü güzel kız vardı. Nur haklıydı işte ben herşeyi yanlış anlamıştım. Bana yakınlaşmalarını görmek istediğim gibi görmüştüm of of. Anlarım yazdım ya yukarda. Eğer konuşmak istemezsen anlarım. Nasıl yapıcaktım onsuz. Kalbim neden acıyodu ki. Yazma bir daha demişti. Bir hoşcakalı hakediyordu.
Hoşçakal Mert.
Gözlerim dolmaya başlamıştı. Normalde canım sıkıldığında üzüldüğümde hatta biri çıkma teklifi ettiğinde falan hep Mert'e yazardım. O benim kafamı dağıtır hemen moralimi toparlardı. Peki şimdi nolucaktı bundan sonra napıcaktım. Ruhumun daralmasıyla Nur'un dershaneden çıkmadan dediği geldi aklıma. Nur'a yazmaya karar verdim. Saat'in 12 olduğunu görünce ondan da vazgeçtim. Kendin kendine yetebilirsin Ala buna da alışıcaksın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEHLİKA
Random" Mert bunu yapmasak mı ben ben korkuyorum." '' Korkma güzelim'' dedi tekrar dudaklarıma yapışmadan önce. Sağ eli bir anda eşofmanımın içine girdiğinde kalbim yerinden çıkıcaktı. Parmakları altımdaki ıslaklığa değdiğinde ağzından hırıltılı bir nefes...