اليوم يوم تجمع عائلي مع عائله اسد الجميع سويا هناك كان اسد يمسك خصر انجي زوجته بتملك شديد.
اسد: يلا يا شباب الكل يتجمع.
سيف: لحظه يا وسد احفادك لسه مجوش
اسد بمكر: سبهم وراهم شغل كتير ومهم جدا.
كارما بخوف: ادم ابني فين ابني راح فين يا اسد.
اسد بحزن علي حالها:متقلقيش يا كارما ابنك كويس هتلاقيه داخل هو والباقين دلوقتى وكم.....
لم يكمل كلماته بسبب دخول سيارات احفاده كلهم فجأه حتي ان الجميع فزع.
تاليا: عملوا مصيبه انا متأكده دي مصيبه.
كان الجميع يجري باتجاه اسد وهم يدفعون بعضهم البعض.
مادلين وهي تدفع اسيف:ابعدوا انا اللي هحكي نا جيت الاول.
رفيف بتهديد وصوت عالي:انا اللي هحكيله انا اللي جيت بطلوا غش.
حمزة: غوروا بقا اسد انا....
لم يكمل بسبب لكمه اسيف الشرسه ثم نظر لاسد ببسمه: اسد مش هتعرف عرفتت ايه طلع....
لم يكمل بسبب دفعه قويه من يد ليث: اسد بص انا جمعت كل....
دفتعه نيران بشراسه:اسد اسمع بسرعه اللي حصل....
لم تكمل بسبب شجار الجميع سويا.
اسد بصوت عالي كالرعد: بس انتوا كلكوا كل اتنين سوا ليث ومادلين سوا ورفيف وحمزه سوا و نيران وادم سوا وسادن واسيف سوا واحد واحد يتكلم.
اقترب ليث ومادلين: اسد عرفنا ان اوس لسه عايش فعلا.
كارما بصدمه وهي لا تسيتطع ان تقف: ايه نعم؟؟.
مادلين بتجاهل صدمه الجميع ماعدا اسد: اه ومش بس كدا اوس اتجوز وبعدها بفترة عمل حادثه ودخل في غيبوبه والسبب في كل دا رعد الجندي العدو الاساسي لينا اصلا.
حمزة: وقبل ما اوس يدخل في غيبوبه اتجوز واحدة اسمها شويكار من عيله عريقه اووي من فرنسا عائلة ملكيه من الاخر.
رفيف وهي تنظر للملف الذي بين يديها: لكن برغم ان العيله دي عريقه جدا الا ان الناس بتقول عنها حاجات غريبه وانهم مسجلين خطر عالميا واغلب العيله دي مجانين ومختلين عقليا ومهما يدخلوا مصحات يخرجوا بسهوله، غير اشاعات كتيرة وكلها ابشع من التانيه.
نيران: شويكار دى بنت كبير العيلة او زي ما بيلقبوها كبار فرنسا المجنونة الهاربه لانها هربت من مصحه نفسيه وقتلت كل المرضي والدكاترة والممرضين بطريقه غريبه ومبهمه وهربت فمن يومها واتلقبت كدا وشافت اوس وعشقته اتهوست بيه واتحدت عيلتها عشانه واتجوزته برغم رفض كبير من العيله لكن لسبب غير معروف برضوا وافقوا علي جوازها منه.
أنت تقرأ
زعماء الانتقام
Acciónثلاثي الشر، اللعنه والملعونين، الجبروت والقسوة والقوة، ثلاثي لا يعرف الا الشر ثلاثي بروح سوداء واخوة الروح المظلمه، لا يهابون النار فهم الحريق بذاته قويات مغرورات مهوسين بجمالهم لا يعرفون الانحناء، لا يقبلون الخضوع مسيطرات علي اجزاء كثيرة في العالم...