Bananek w spodniach 🥰

18 1 0
                                    


Pewnego razu w odległej krainie zwanej szkołą żył sobie łukaszek- zakolaczek. Był on bardzo ciekawym świata chłopcem i miał pewien sekret... był pedałkiem.

Wstydził się wyznać to swoim przyjaciołom więc gapił się innym dziewczyną na tyłek- żeby utrzymać pozory że jest hetero.

Pewnego dnia nasz kochany łukaszek obudził się w swoim łóżeczku i spojrzał w dół.

- O maj gasz- powiedział zakolaczek – pierwszy raz w swoim 14 letnim życiu mi stanął.

To powiedziawszy poszedł do toalety 😊.

Tego dnia napisał do niego jego bliski przyjaciel z zawodówki- Kamil. Łukasz potajemnie był w nim zakochany ahhh ten jego 30-letni wygląd i to męskie ciało ohhh daddy.

Wiadomość brzmiała tak:

Hej zakolaczku chcesz do mnie przyjść wieczorem? Rodziców nie ma w domu. 😊

-OMG nie wierzę on zaprosił mnie do domu gdy nie ma rodziców. To musi oznaczać tylko jedno - WSPÓLNE GRY I ZABAWY.

TAK BARDZO SIĘ CIESZĘ!!!

***** ***

Już w domu Kamilka.

Pov Łukasz

Zapukałem do jego drzwi, czekałem na niego około 5 minut. Gdy już się miałem poddawać i iść do domu.

Nagle otworzył mi drzwi Kamilek w samym ręczniku na biodrach i z dość widoczną wypukłością.

-Pewnie trzyma w gaciach banana, żeby nie był głodny podczas kąpieli- pomyślałem.

Kamil nagle przytulił mnie od tyłu jego jedzenie w gaciach boleśnie mi się wbiło w tyłek, ale nic mu nie powiedziałem.

- Hej, kotku- przywitał się ze mną, a ja pomyślałem, że zejdę na zawał ze szczęścia.

- Hej, Kamil. Co tam?- zapytałem go. 

***** ***

Hejka seksiaczki jak wam się podoba nasza książka uwuwuuwuwu?

Niedługo pojawi się nowa postać (jest idealna :)).

ig3sia_uwu 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 30, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bananki - Kamil x ZakolakWhere stories live. Discover now