Wprowadzenie

190 30 4
                                    


Za wielkimi górami, głębokimi jeziorami, a długimi, ciągnącymi się rzekami, były dwa królestwa, o mocnych stanowiskach, pałające niepojętą nienawiścią do siebie nawzajem.

Królestwo Yong'an rządzone było przez samotnego władcę, który nigdy nie pokazał poddanym swej twarzy. Wydawał rozkazy z ukrycia, a jego reprezentantem był główny doradca, będący z nim w bliskiej relacji. Potrafił być okrutny, lecz poddani nie mieli odwagi mu się sprzeciwić, podświadomie czując strach do tajemniczego mężczyzny. Jedyny moment, w którym mieli okazję doświadczyć potęgi jego siły, to pole bitwy, na którym pojawiał się w białych szatach, ujeżdżając rumaka o kolorze śniegu i mając na swojej twarzy jasną maskę, której jedna połowa śmiała się, a druga płakała. Nie miał litości dla przeciwników.

Drugi król, rządzący Xian Le, był mężczyzną dbającym o swoich poddanych. Niczego im nie brakowało, nikt nie narzekał na głód czy biedę, a każdy biznes wręcz kwitł w oczach. Piękna natura ozdabiała te tereny, a zjawiskowe zwierzęta hasały beztrosko po lasach.
Starszy władca miał kochającą żonę i jedynego syna, o którego rodzice dbali jak o oczko w głowie, już jako dziecko zakazując mu licznych doświadczeń ze względu na swoją, na pierwszy rzut oka, drobną i kruchą sylwetkę. Niestety, im więcej mu zabraniano, tym bardziej miał ochotę przestać słuchać licznych kazań i zrobić zakazaną czynność, wbrew woli rodzicieli.
Po upływie czasu Król wydał rozkaz, aby młody książę nie wsiadał na konia, by brać udział w wojnie i walczyć z wrogiem. Młodzieniec poczuł, jak gdyby ktoś zabrał mu jakąś cząstkę jego marzeń, ponieważ od dzieciństwa brał u mistrza lekcje władania mieczem, wiążąc z tym wielką część swojej przyszłości. Jednak rodzice bali się o niego. Był on ich synem pierworodnym, a także i jedynym, ostatnią nadzieją na następnego potomka do tronu i ogromnym skarbem, bowiem swoją urodą zachwycał każdego, kto skierował na niego swe spojrzenie. Jednak przez jeden złamany zakaz wydarzyła się historia zapamiętana przez ludzi na długo, historia, w której idealnie poukładany książę postanawia postawić się i pójść za swoim głosem serca.

Kwiat splamiony krwią | Hualian Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz