11

43 7 3
                                    

Alec

Ik kan het haar niet vertellen. Ik kan haar niet vertellen waarom ze hier zit. Ik kan haar niet vertellen wie haar ouders heeft neergestoken. Waarom heeft ze het nou gedaan? Ik snap het nog steeds niet. Valerie huilt nog steeds. Wat moet ik doen om haar te troosten? Haar eerlijk vertellen wie haar ouders heeft neergestoken en waarom ze hier zit is geen optie. Wat moet ik toch doen?

Valerie

Waarom vertelt hij nou niks? Wtf is er aan de hand? Wat heb ik toch gedaan? En wie the fack heeft mijn ouders neergestoken? Ik durf het Alec niet te vragen, hij ziet er zo gebroken uit. Ik weet niet wat er allemaal gaande is, maar wel dat er iets goed mis is.

Mister X

Ik kijk naar het gesprek van Valerie en Alec. Waarom vertelt hij niet gewoon wat er aan de hand is? Wat een mietje... Ik heb zin om naar binnen te lopen en het te vertellen, maar ik houd me in. Alec weet wie ik ben en als hij erachter komt dat ik al de hele tijd hier ben, heb ik een nieuwe vijand. Dat wil ik niet, ik houd hem liever te vriend. Misschien kan ik hem later nog gebruiken...

------------------------------------------------------------------------

Wie is mister X?? Wat heeft Valerie gedaan?? Wie heeft haar ouders vermoord?? Laat weten wat jij denkt in de reacties!!
Xoxo

Locked upWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu