18

35 5 1
                                    

Mister X

Het plan heeft niet gewerkt. Ze kwam niet uit de rij naar voren stappen. Er was ook niemand meer over nadat ik de laatste had gehad. Waar zou ze toch zijn?


Valerie

Ik heb me verstopt. Ik heb geen idee waar ik ben, maar Noah zei dat ik me moest verstoppen en zo snel mogelijk. Dit was de eerste verstopplek die ik tegen kwam. Hij zei ook dat hij mij op zou komen halen als er niks meer aan de hand was. Hij zal zo wel komen. Denk ik. Hoop ik. Ik heb echt geen idee of hij wel terug komt, eerlijk gezegd.


Alec

Waar is Valerie? Ze kwam niet naar voren toen haar naam geroepen werd. Valerie, kom alsjeblieft terug! Ik mis je! Dan loop ik tegen iemand op die me bekend voorkomt.


Noah

Ik loop door de gangen als ik ineens tegen iemand op bots. Shit, het is Alec. 'Ken ik jou ergens van?' 'Uhmmm, nee?' 'Ik dacht echt dat ik je ergens van kende.' 'Ik ken jou niet.' 'Oké.' Gelukkig hij loopt door. Snel loop ik naar de verstopplek van Valerie. Ik open de deur. Eerst kijkt ze me angstig aan, maar dan herkent ze me. 'Gelukkig, ik dacht dat het iemand anders was.' 'Ja, dat zag ik.' Ze bloost. Wat is ze toch schattig als ze bloost, mijn kleine zusje. 'Kom we gaan snel terug naar mijn cel.' 'Wauw, daar heb ik echt zin in zeg.' Ze rolt met haar ogen. Ik schiet in de lach en zeg 'Je hebt echt nog steeds dezelfde sarcasme.' 'Kom op, dan gaan we.' Snel lopen we terug naar mijn cel, nou eigenlijk meer onze cel. 'Pfoe, gelukkig kwamen we niemand tegen.' Dan wordt er op de deur geklopt. Wat nu weer?

Locked upWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu